سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد گفت: باید در دیدار امشب مقابل برایتون در نیمه نهایی جام حذفی، شکست سنگین مقابل سه‌ویا را جبران کنیم.

تن‌هاخ: باید امروز جبران کنیم/ نزدیک بود دیوانه شوم

به گزارش قدس‌آنلاین، اریک تن‌هاخ که تیمش عصر امروز یکشنبه در مرحله نیمه نهایی جام حذفی در ورزشگاه ومبلی به مصاف برایتون می‌رود، اظهار داشت: برایتون تیم بسیار خوبی است و در طول فصل عملکرد مناسبی داشته است. این یک دیدار سخت برای ما خواهد بود که آماده حضور در آن هستیم و می‌خواهیم جبران کنیم.

وی افزود: در بازی برابر سه‌ویا در لیگ اروپا، اشتباهات عجیبی داشتیم و چیزی نمانده بود در آن دیدار دیوانه شوم. در فوتبال اشتباهات طبیعی است اما برخی موارد دیگر قابل تحمل نیست.

سرمربی هلندی شیاطین سرخ عنوان کرد: وقتی در یک چهارم نهایی اروپا بازی می‌کنید باید هر آنچه دارید را بگذارید اما ما اینطور نبودیم. بازیکنان را در رختکن از احساساتم و آنالیز خودم آگاه کردم. آن‌ها با استانداردهایی که من در فوتبال حرفه‌ای مدیریت می‌کنم، مطابقت نداشتند.

وی افزود: باید در شرایط سخت، قوی باشیم و اکنون زمانی است که نیاز به ذهنی قوی‌تر از همیشه هستیم. بازی امروز برابر برایتون فرصت خوبی است که جبران کنیم و به فینال جام حذفی برسیم.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.