در واکنش به اتفاقات رخ‌داده در بازی بین تیمهای فوتبال شریعت نوین و شادکام توسط علیرضا نیکبخت، سرمربی این تیم، انجمن ورزشی‌نویسان خراسان رضوی بیانیه داد.

بیانیه انجمن خبرنگاران و عکاسان ورزشی خراسان رضوی در واکنش به اتفاقات دربی مشهد

به گزارش قدس خراسان، روز گذشته در چارچوب هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ دسته ۳ فوتبال کشور، تیم‌های مشهدی شادکام و شریعت به مصاف هم رفتند و در نهایت به تساوی ۱ بر ۱ رضایت دادند.

پس از پایان مسابقه، رفتارهای عجیب علیرضا نیکبخت، سرمربی تیم شادکام و مشت‌پرانی او به سمت یک عکاس مشهدی موجب حواشی بسیاری شد و در همین رابطه انجمن خبرنگاران و عکاسان ورزشی خراسان رضوی بیانیه‌ای صادر کرد. این بیانیه به شرح زیر است:

در روزگاری که فوتبال مشهد از حضور در لیگ برتر و دسته اول و حتی دسته دوم جا مانده و تنها نمایندگانی در لیگ دسته سوم کشور دارد، این خبرنگاران و اصحاب رسانه هستند که به دور از دعواهای بالادستی‌ها در رده‌های مدیریتی، حامی و پشتیبان تیم‌های شهرشان هستند.

با این حال گویا این همراهی بی ‌قیدوشرط از سوی جامعه خبری هم، برای مربیان و مدیران تیم‌ها راضی‌کننده نیست و نه‌تنها به کوچکترین وظیفه خود که احترام به نمایندگان مردم است، عمل نمی‌کنند که مانند آن‌چه در عصر یکشنبه در ورزشگاه ثامن‌الائمه(ع) مشهد رخ داد، تا ضرب و شتم آن‌ها پیش می‌روند.

برخورد هنجارشکنانه آقای «علیرضا نیکبخت‌واحدی» سرمربی تیم فوتبال «شادکام» با همکار ارجمند ما «محسن بخشنده» که بدون شک یکی از برجسته‌ترین عکاسان خبری شهر و کشورمان است و پس از آن فحاشی‌های عوامل فنی و تدارکاتی این تیم به خبرنگاران حاضر در دربی مشهد، بدون شک مصداق بارز بی‌حرمتی به اصحاب زحمتکش رسانه است.

انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی خراسان رضوی ضمن نادیده نگرفتن دلجویی آقای نیکبخت واحدی بلافاصله پس از آن برخورد ناشایست از عکاس محترم، حق این اعتراض را برای خود محفوظ می‌داند که در جایگاه حمایت صنفی مراتب عذرخواهی رسمی باشگاه ورزشی شادکام را از مدیران آن مطالبه کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.