بیمارستان ۳۲ تختخوابی روانسر روز چهارشنبه با حضور معاون وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و استاندار کرمانشاه در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۴۰۰ متر مربع افتتاح شد.

بیمارستان ۳۲ تختخوابی روانسر افتتاح شد

به گزارش قدس انلاین،  رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در مراسم افتتاح این بیمارستان، گفت: ساخت بیمارستان یکی از مهمترین مطالبات و آرزوهای دیرین مردم شهرستان روانسر بود که با ۵۰ هزار نفر جمعیت فاقد بیمارستان بودند و برای درمان مجبور بودند به شهرستان های مجاور بروند.

«قباد محمدی» با بیان اینکه بیمارستان ۶۴ تخت خوابی اصلی شهرستان روانسر در حال ساخت است، گفت: تجهیز این بیمارستان ۳۲ تخت خوابی از مهرماه سال گذشته تغییر کاربری شده و کمتر از ۹ به اتاق عمل، رادیولوژی ، دیالیز و دیگر بخش ها با ۳۰ میلیارد تومان تجهیز شده است و امروز به بهره‌برداری رسید و مردم روانسر از نعمت بیمارستان برخوردار شدند.

وی همچنین از طرح توسعه این بیمارستان خبر داد و گفت: ساخت هشت واحد مسکونی برای متخصصین بیمارستان نیز در دست ساخت است.

محمدی همچنین با قدردانی از نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی و استاندار کرمانشاه برای پیگیر این پروژه گفت: برای ساخت این بیمارستان روانسر یک و نیم میلیارد تومان از سهم نماینده مردم اورامانات، ۵۰۰ میلیون تومان از محل کمک خیرین سلامت و ۲۸ میلیارد تومان از منابع دانشگاه علوم پزشکی تامین شده است.

۴۰۰ میلیارد تومان پروژه بیمارستانی در منطقه اورامانات در دست اجرا است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در بخش دیگر از صحبت های خود از اجرا و در دست ساخت بودن۴۰۰ میلیارد تومان پروژه سلامت در منطقه اورامانات خبر داد و گفت: یکی از مهمترین این پروژه ها ساخت بیمارستان در ثلاث باباجانی است و دیگر پروژه های مهم احداث و تجهیز خانه بهداشت های روستایی است که انشاالله تا پایان دولت آقای رئیسی به اتمام می رسد.

بکارگیری نیروی بومی در بیمارستان درخواست مردم روانسر است

فرماندار شهرستان روانسر نیز در ادامه این مراسم با قدردانی از تمام مسئولان استان اعم استاندار، نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی و رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه؛ ساخت این بیمارستان را از مطالبات به حق مردم روانسر دانست و احداث آن را موجب رضایت مندی و ارتقا سرمایه اجتماعی برای نظام و انقلاب عنوان کرد.

«سعدی مصطفی‌زاده» همچنین بکارگیری نیروهای های بومی در این بیمارستان را از مطالبات مردم روانسر اعلام کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.