پیکر مطهر شهید مدافع امنیت فردا سه شنبه در تبریز تشییع و به خاک سپرده می شود.

اعلام زمان تشییع پیکر شهید مدافع امنیت در تبریز

به گزارش قدس آنلاین،  سپاه عاشورا اعلام کرد: پیکر مطهر بسیجی شهید امیر حسین پور فردا ساعت ۹ صبح با حضور مردم شهیدپرور تبریز و مسئولان استانی و کشوری از میدان شهدا به طرف میدان ساعت تشییع و پس از اقامه نماز بر پیکر وی در گلزار شهدای وادی رحمت تبریز به خاک سپرده خواهد شد.

بسیجی دلاور، امیر حسین پور که در ماموریت گشت رضویون در محله دانشسرا از ناحیه سر و چشم توسط فرد متهم به شدت مجروح شده بود، بعد از گذشت چهار روز تحمل جراحات شدید به یاران شهید عرصه امنیت پیوست.

پیام تسلیت امام جمعه تبریز و استاندار در پی شهادت مدافع امنیت

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و استاندار در پیامی شهادت بسیجی مدافع امنیت را تسلیت گفتند.

در پیام حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم و آقای عابدین خرّم آمده است: شهادت مظلومانه فرزند رشید و شجاع آذربایجان بسیجی دلاور  امیر حسین‌پور که در حین ماموریت گشت‌های تامینِ امنیتِ پایدار و محله محور به نام گشت رضویون توسط یک فرد مورد تهاجم قرار گرفته و از ناحیه سر و چشم به شدت مجروح و بعداز ۴ روز به لقاء الله شتافت دل‌های ما  را داغدار کرد.

ملت قدرشناس آذربایجان و تبریز سوگوار جوانان برومندی است که برای حفظ امنیت و آسایش و آرامش هموطنان خود از جان عزیز و خون پاک خود گذشت و در تاریخ سراسر حماسه این خاک سربلند، جاودانه شد.

اینجانبان با ادای احترام به مقام شامخ همه شهدای وطن و با تسلیت این ضایعه دردناک به آحاد ملت شهید پرور خطه آذربایجان، خانواده‌های داغدار، همرزمان این عزیزان در بسیج قهرمان، از خداوند متعال برای این شهید والامقام علودرجات و برای بازماندگان و منسوبان این عزیز سفر کرده صبر و اجر مسألت داریم.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.