امام جمعه یزد با اشاره به اینکه دشمن از اعتقادات و ارزش‌های دینی ملت ایران هراس دارد گفت: استکبار با تمام توان به دنبال خاموش کردن فرهنگ و نور حسینی در ایران است.

آیت‌الله ناصری: استکبار با تمام توان به دنبال خاموش کردن فرهنگ و نور حسینی در ایران است

به گزارش قدس‌آنلاین، آیت‌الله محمدرضا ناصری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یزد با تسلیت عاشورای حسینی، اظهار داشت:  امروز دشمنان به شدت از ارزش‌های دینی و اعتقادی ملت ایران و شیعیان در جهان هراس و وحشت دارد.

وی خاطرنشان کرد: این ترس و هراس سبب شده که استکبار جهانی تمام توان و امکانات خود را برای ضربه زدن به این ارزش‌ها به کار گرفته است.

نماینده ولی فقیه در استان یزد افزود: نهضت و حرکت امام حسین(ع) که الان در ایران به لطف خدا، خون شهدا، فداکاری ملت و هدایت‌های امام خمینی و مقام معظم رهبری ادامه پیدا کرده، نهضت مبارزه با طاغوت و ظلم بوده است.

ناصری بیان کرد: این روزها مشاهده می‌کنیم که ضربه زدن به حجاب، عفاف، نماز، فرهنگ عاشورایی و تمامی ارزش‌ها را دشمن به صورت جدی در دستور کار قرار داده و در این مسیر بیشترین استفاده را از فضای مجازی می‌برد.

امام جمعه یزد گفت: مسئله نهضت امام حسین(ع) چهار محور دارد که یکی خدامحوری و اخلاص، منطق و عقل، عزت، عاطفه و اندیشه و احساس از جمله این محورها هستند.

وی با تاکید بر اینکه استکبار با تمام توان به دنبال خاموش کردن فرهنگ و نور حسینی در ایران است، خاطرنشان کرد: امام حسین(ع) در آخرین خطبه خود، هدف قیامشان را رضایت خدا، پیاده شدن احکام الهی در جامعه و احیای امر به معروف و نهی از منکر عنوان کردند و همه این موارد از جمله مسائلی است که دشمنان دین از آن بیزار هستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد بیان کرد: نماز، حج، زکات، جهاد، علم و عاشورا از جمله مواردی است که امت نبی مکرم اسلام(ص) و شیعیان به واسطه آن در عرش الهی جایگاه بسیار خاصی دارند.

ناصری با بیان اینکه من تعجب می‌کنم برخی افراد در هیئت‌های عزاداری حرف‌های دنیایی می‌زنند گفت: این انقلاب خدایی است و خدا از آن راضی است و اینکه امام خمینی(ره) حفظ ان را از اوجب واجبات می‌دانند هم به همین واسطه است.

امام جمعه یزد انقلاب اسلامی ایران را زمینه‌ساز ظهور امام زمان(عج) دانست و گفت: اگر فلان مسئولی خطا کرد و کسی گران‌فروشی یا ظلمی کرد نباید این را به پای نظام بگذاریم.

وی به هتاکی به قرآن کریم اشاره کرد و با محکوم کردن این اقدام شنیع گفت: دشمن می‌خواهد خط قرمزهای ما را که ولایت، امام حسین(ع)، قرآن و دین هستند را بزند، چرا که این خطوط قرمز اجازه پیاده شدن برنامه‌های شیطانی آنها را نمی‌دهد.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد بی‌عفتی و بی‌حجابی را یکی از برنامه‌های دشمن دانست و گفت: نظارت در این حوزه نباید مورد غفلت قرار گیرد و به ویژه در زمینه برخی از شیطنت‌هایی که در حوزه نوع پوشش صورت می‌گیرد باید نظارت بیشتری صورت پذیرد.

ناصری با تاکید بر اینکه مسئولان باید نسبت به کنترل گرانی و تورم در جامعه تمام تلاش خود را به کار گیرند و با حل مسائل اقتصادی مشکلات مردم را کاهش دهند.

انتهای پیام/781/

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.