وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه برای توسعه و تعمیق دانش و تحقیقات و تولید فناورانه باید حضور فعالانه داشته باشیم، گفت: بهره‌گیری از فناوری‌ها و دانش روز و بومی از مهمترین ویژگی‌های پروژه آزد راه شیراز - اصفهان است.

وزیر دفاع: بهره‌گیری از فناوری‌ بومی از مهمترین ویژگی‌های آزادراه شیراز- اصفهان است

به گزارش قدس آنلاین، امیر سرتیپ محمدرضا قرایی آشتیانی روز پنجشنبه در آیین افتتاح آزادراه شیراز اصفهان اظهار کرد: این پروژه که با قابلیت بی‌شمار نیروهای مسلح و با همیاری و درایت دولت خدمتگزار اجرا شد، از چندین جهت برای کشور حائز اهمیت است و به معنی واقعی کلمه، راهبردی است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ادامه داد: تسریع در جابجایی مسافر، کالا و خدمات و کاربران جاده، صرفه‌جویی در انرژی، کاهش ١٣٠ کیلومتری مسیر و کاهش مدت زمان سفر، صرفه جویی ١٣۶ میلیون لیتری بنزین، صرفه‌جویی ۴٠ هزار میلیارد ریالی، بهره‌گیری از فناوری‌ها و دانش روز از مهمترین ویژگی‌های این پروژه است.

وی ادامه داد: امیدواریم این آزادراه برای استان‌های فارس و اصفهان و مراکز جنوبی منشاء امنیت و برکت باشد و موجب اشتغال جوانان پر استعداد این خطه شود.

آشتیانی اضافه کرد: عمده تلاش‌های اجرای این پروژه در دوران دولت مردمی سیزدهم و با همت بالای مسئولان انجام شد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اظهار کرد: برای توسعه و تعمیق دانش و تحقیقات و تولید فناورانه باید حضور فعالانه داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.