رئیس مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: حال اورژانس اصفهان وخیم است و باید توجه داشت که از ۲۱۰ واحد آمبولانس ۸۳ واحد غیر قابل استفاده است.

حال وخیم اورژانس در اصفهان/۸۳ آمبولانس قابل استفاده نیست

به گزارش قدس آنلاین،  فرهاد حیدری صبح شنبه در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت امدادرسانی در استان اصفهان اظهار داشت: در حال حاضر در ۶۱ کد پایگاهی در شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ۲۱۰ آمبولانس وجود دارد.

وی با اشاره به حال وخیم اورژانس اصفهان افزود: ۸۳ خودرو از ۲۱۰ خودروی آمبولانس در شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان خراب و غیر قابل استفاده است که این میزان معادل بیش از یک سوم آمبولانس‌ها می‌شود.پ

رئیس مرکز اورژانس استان اصفهان با اشاره به اینکه هر یک کد خدماتی اورژانس بین شهری در شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به صورت میانگین روزانه ۱۰ تا ۱۲ عملیات انجام می‌دهند، ابراز داشت: باید توجه داشت که به صورت میانگین هر آمبولانس در اصفهان روزانه ۲۰۰ کیلومتر تردد دارد.

وی با تاکید بر اینکه برخی از آمبولانس‌ها امکان تعمیر ندارند، گفت: برای تعمیر هر آمبولانس نیز ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز داریم.

حیدری با اشاره به اینکه طول عمر آمبولانس‌ها در اصفهان به صورت میانگین ۲۰ سال است، گفت: این در حالی است که بر اساس استانداردهای تعریف شده در جهان باید این میانگین سنی حداکثر تا ۱۰ سال باشند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.