امام جمعه بردسکن در خطبه‌های نماز جمعه با توجه به برگزاری انتخابات در یازدهم اسفند ماه مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های اخذ رای را گره گشای کشور دانست.

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات گره گشای کشور است

به گزارش قدس خراسان، حجت الاسلام علی اصغر امینی با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه انتخابات مظهر قدرت ملی است گفت: مقام معظم رهبری مشارکت حداکثری مردم، رقابت جدی ،سلامت و امنیت انتخابات را چهار راهبرد مهم در انتخابات اعلام کرده اند و همه ما مکلف و موظف هستیم که راهبردهای مقام معظم رهبری را در انتخابات تحقق بخشیم.

امام جمعه بردسکن عنوان کرد: خوشبختانه در بحث سلامت و امنیت انتخابات طی چهار دهه اخیر از انقلاب در حوزه سلامت و امنیت انتخابات هیچ گونه خدشه‌ای وارد نشده است و در نهایت سلامت و امنیت انتخابات‌ها برگزار شده است.

حجت الاسلام امینی با اشاره به اینکه انتخابات مظهر قدرت ملی است بر تقویت این قدرت ملی تاکید کرد و افزود: به حول قوه الهی در سخت‌ترین شرایط انتخابات‌ها در امنیت کامل و سلامت برگزارشده است.

وی همچنین از شورای نگهبان خواست در بررسی صلاحیت‌ها نگاه بلند رهبری را در بحث انتخابات مد نظر قرار دهد چرا که دشمنان به دنبال ناامید کردن مردم و رواج بدبینی آنها نسبت به نظام هستند و در این شرایط کنونی همه باید بستر لازم را برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فراهم کنیم.

وی اختلاس در چای دبش را مورد اشاره قرار داد و افزود: متاسفانه در این شرایط اقتصادی و معیشتی که مردم مشکل دارند اختلاس‌ها در جامعه قلب مردم را جریحه دار می‌کند.

حجت الاسلام امینی از دستور ویژه رئیس جمهور در برخورد با متخلفین و اختلاسگران قدردانی کرد و افزود: خوشبختانه دولت در این حوزه هیچ خط قرمزی را قائل نشده است و با متخلفین و اختلاسگران در هر پست و مقامی اعلام شده است قاطع برخورد شود.

وی همچنین از قوه قضاییه خواست در برخورد با اختلاسگران با شفافیت برای مردم اطلاع رسانی و تا نتیجه نهایی هرگونه اقدام را در برخورد با متخلفین به موقع برای مردم بازگو کند.

وی در بخش دیگری از مطالبش از حضور باشکوه مردم و برنامه‌ریزی بسیار خوب دست‌اندرکاران اجتماع فاطمیون قدردانی کرد و ادامه داد: با مشارکت هیئت‌های عزاداری موکب‌های پذیرایی از عزاداران برپا و در سالروز شهادت حضرت زهرا مراسم باشکوهی در شهرستان برگزار شد.

امام جمعه بردسکن همچنین از دست‌اندرکاران برگزاری محفل انس با قرآن به همت شورای قرآنی و فعالان قرآنی و هیئت امنای مسجد وجود حسینیه جوادالائمه نیز قدردانی کرد و به سالروز وفات حضرت ام البنین اشاره کرد و افزود: این روز به نام روز تکریم مادران و همسران شهدا نامگذاری شده است که امید است در این روز برنامه‌ای در خور و شأن مادران و همسران شهدا در شهرستان برگزار شود.

وی درگذشت مادر شهیدان اشرفی و صادق‌پور و جانباز احمد زیادتی را نیز به خانواده‌های معزز شهدا و جانبازان به ویژه خانواده‌های این عزیزان تسلیت عرض کرد.

در بین الصلاتین نماز جمعه نیز توسط حجت‌الاسلام امینی امام جمعه بردسکن از سینا فتحی قاری نوجوان قرآن تجلیل به عمل آمد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.