استاندار هرمزگان با تاکید بر لزوم اجرای بسته تحول و مدیریت یکپارچه فرهنگی اجتماعی آموزش و پرورش هرمزگان از افتتاح ۲۰۰ مدرسه در سفر آتی رئیس جمهور به استان خبر داد.

افتتاح ۲۰۰ مدرسه در سفر رئیس جمهور به هرمزگان

به گزارش  قدس آنلاین، مهدی دوستی در نشست شورای آموزش و پرورش استان، با تاکید بر اهتمام مدیران بر اجرای طرح‌های کیفیت بخشی آموزشی اظهارداشت: بایستی تلاش شود تا متوسط نمرات دانش‌آموزان استان در امتحانات نهایی افزایش یابد.

وی در ارائه گزارشی از عملکرد دولت سیزدهم در حوزه آموزش و پرورش هرمزگان، بیان کرد: در سفر پیش‌روی رئیس جمهور به استان ۲۰۰ مدرسه افتتاح و ۱۷۰ مدرسه کلنگ‌زنی خواهد شد که کار بسیار بزرگی است.

استاندار هرمزگان فعالیت‌های پرورشی و فرهنگی را جزو وظایف مهم آموزش و پرورش دانست و تاکیدکرد: تمام مسائل فرهنگی دانش‌آموزان باید در شبکه‌ای واحد دیده شود و زیرساخت‌های موردنیاز آن‌ها نیز احصا شود تا اکوسیستم فرهنگی آموزش و پرورش تقویت شود چرا که این مهم تضمین کننده‌ی آینده و یکپارچی ایران و اسلام عزیز خواهد بود.

وی گفت: از تمام ظرفیت‌ها و حتی بازنشستگان آموزش و پرورش باید در این مهم استفاده شود تا نتایج مثبت مدنظر حاصل آید.

وی با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت مساجد در پانسیون‌های آموزشی و فعالیت‌های فوق‌برنامه‌، افزود: همه انسان‌های شاخص و موفق کشور به نوعی محصول مسجد بوده‌اند از این رو ضرورت دارد تلاش شود تا ارتباط مسجد و مدرسه تقویت شود.

استاندار هرمزگان با اشاره به آثار مثبت برگزاری اردوهای راهیان نور و راهیان پیشرفت برای دانش‌آموزان، گفت: موانع برگزاری این اردوها در استان با همکاری دستگاه‌ها و صنایع استان برطرف می‌شود و بدین منظور لازم است تفاهم‌نامه‌ای نیز امضا شود.

گفتنی است در پایان این مراسم از پوستر پویش مهر ریاست جمهوری توسط استاندار هرمزگان رونمایی و تفاهم‌نامه‌ای میان اداره کل آموزش و پرورش استان و کمیته امداد در راستای اجرای طرح‌های سوادآموزی به امضا رسید.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.