فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور از دستگیری ۱۲ متهم تحت تعقیب در این شهرستان خبر داد.

۱۲ متهم تحت تعقیب در نیشابور دستگیر شدند

به گزارش قدس خراسان، سرهنگ حسین احمدی ۲۰ دی در تشریح دستاوردهای ۴۸ ساعته طرح عملیاتی «پیشگامان امنیت انتظامی ۳» در این شهرستان به خبرنگاران اظهار کرد: این طرح با هدف پیشگیری از سرقت‌های خرد و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در شهرستان نیشابور همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور خاطرنشان کرد: این طرح که پس از انجام برآوردهای اولیه و اطلاعاتی با بسیج کلیه نیروها و امکانات و با مشارکت ۲۶ تیم عملیاتی، انتظامی، اطلاعاتی انجام شد تعداد ۱۹ متهم به انواع سرقت‌ها دستگیر و ۳۴ فقره انواع سرقت‌ها نیز کشف شد.

وی تصریح کرد: دستگیری ۱۲ متهم تحت تعقیب، کشف ۴ دستگاه خودرو مسروقه، ۵ مالخر و شناسایی ۲ انبار لوازم و کالای مسروقه از دیگر نتایج تلاش‌های کارکنان خدوم پلیس در این طرح است، ضمن این‌که یک قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز و یک دستگاه موتورسیکلت ۴ میلیارد ریالی قاچاق نیز کشف و ضبط شد.

احمدی عنوان کرد: دستگیری ۱۴ معتاد متجاهر، ۳ خرده فروش مواد مخدر، توقیف ۲۵ دستگاه موتورسیکلت و خودرو به دلیل مخدوش بودن پلاک و... از دیگر نتایج این طرح ۲ روزه است.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی و معتادان متجاهر نیز با هدف اصلاح و برگشت به جامعه به کمپ ترک اعتیاد معرفی شدند.

وی با تقدیر از تلاش‌های شبانه‌روزی و ایثارگونه مجاهدان فی سبیل الله، همکاری شهروندان و حمایت‌های دستگاه قضایی تأکید کرد: هدف اصلی از اجرای طرح‌های عملیاتی کسب رضایت‌مندی مردم است که همواره در دستور کار پلیس قرار دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.