کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: هم اکنون وضعیت جوی در خراسان رضوی پایدار و آسمان در بیشتر نقاط صاف و آفتابی است.

 وضعیت جوی در خراسان رضوی پایدار و آسمان صاف و آفتابی است

به گزارش قدس خراسان، آذر رضایی‌پور اظهار کرد: هوای بهاری با افزایش نسبی دما در روزهای پایانی هفته جاری همچنان در بیشتر نقاط استان ماندگار است.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی افزود: هم اکنون میانگین دما در خراسان رضوی ۱۸ درجه سلسیوس است که این میانگین دما تا پایان هفته به ۲۲ درجه خواهد رسید.

وی ادامه داد: البته از ابتدای هفته آینده با ورود سامانه مرطوب بارشی دما به یکباره در استان کاهش محسوسی خواهد یافت که در موعد مقرر اطلاعات آن بیان خواهد شد.

رضایی‌پور تصریح کرد: هم اکنون وضعیت جوی در استان پایدار و آسمان در بیشتر نقاط صاف و آفتابی است.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی عنوان کرد: وزش باد نیز یکی دیگر از پدیده‌های جوی خراسان رضوی است که نوار شرقی و شمالی خراسان رضوی را فرا گرفته است. این پدیده در ساعات بعدازظهر با شدت بیشتری خواهد بود.

وی اظهار کرد: در شبانه روز گذشته، نیشابور با منفی ۲ و سرخس با ۲۳ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان های استان بوده اند و در همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی چهار تا ۱۹ درجه را به ثبت رسانده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.