آیت‌الله العظمی مظاهری از مراجع تقلید، ضمن انداختن رای خود در صندوق‌های انتخاباتی، طی پیامی اقشار مختلف مردم را برای حضور و شرکت در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری دعوت کرد.

آیت‌الله مظاهری رأی خود را به صندوق انداخت/ انتخابات عرصه اعمال حق سرنوشت مردم است

 آیت‌الله العظمی حسین مظاهری از مراجع تقلید، ضمن انداختن رای خود در صندوق‌های انتخاباتی،  طی پیامی اقشار مختلف مردم را برای حضور و شرکت در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری دعوت کرد.

متن پیام آیت‌الله العظمی مظاهری به شرح ذیل است: انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی، عرصۀ اِعمال حقّ سرنوشت مردم و ظهور اتّحاد ملّی و جمهوریّت است. از این رو مردم بزرگوار و صبور، به امید خداوند متعال، با وجود همۀ مشکلات و گلایه‌ها، خصوصاً معضلات طاقت‌فرسای اقتصادی و اجتماعی، با مشارکت در انتخابات، از حقّ شرعی و ملّی خود استفاده خواهند کرد و در کمال آگاهی و تقوا، بر معیار حق و بر اساس انتخاب اصلح، تصمیم‌گیری خواهند نمود.

چنانکه وظیفه و تکلیف انتخاب‌شوندگان نیز برای اداءِ مسئولیت‌های شرعی و قانونی خود و خدمت بی‌منّت به ملّت نجیب و بزرگوار ایران و پای‌بندی به دین و اخلاق و قانون و پیگیری مجدّانه و صادقانۀ مطالبات به‌حقّ مردم، سنگین و خطیر است و باید بدانند که مشروعیّت آنان در گرو توجّه و التزام دائمی به این امور خواهد بود.

از خداوند تعالی صلاح و سداد و سرافرازی ملّت عظیم‌الشّأن ایران را مسألت می‌کنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.