ایلام- استاندار ایلام گفت: رعایت قانون ملاک عمل همه مجریان و عوامل برگزاری در انتخابات است.

انتخابات تجلی وحدت و انسجام ملی/ قانون مبنای عمل است

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا مروارید شامگاه یکشنبه در همایش فرمانداران استان با بیان اینکه آغاز مرحله ثبت نام انتخابات امسال همزمان با تعطیلات نوروز است، اظهار داشت: در تمام این ایام، نام نویسی داوطلبان برای شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بدون وقفه انجام خواهد شد.

وی افزود: باید تمهیدات ویژه ای در رابطه با ستادهای انتخاباتی و بحث های مربوط به تبلیغات در زمان مشخصی که آزاد است، اندیشیده شود.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه فرمانداران با رصد فضای مجازی و نشست های سیاسی امنیت انتخابات را تأمین کنند، بیان داشت: سخنرانی‌ های انتخاباتی در هر منطقه و شهر باید مستند و هر گونه مطلب در فضای مجازی باید ثبت و پالایش شود.

محمدرضا مروارید با بیان اینکه انتخابات باید تجلی وحدت و انسجام ملی باشد، یادآور شد: رعایت قانون ملاک عمل همه مجریان و عوامل برگزاری در انتخابات است.

وی با اشاره به اینکه باید تلاش کنیم تا در زیر سایه قانون فضای انتخابات را با نشاط و با رقابت سالم برگزار کنیم، خاطرنشان ساخت: نباید در این ایام نشاط اجتماعی از مردم گرفته شود بلکه باید با رعایت قانون برای برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند و با حضور حداکثری مردم آماده باشیم

استاندار ایلام تصریح کرد: مجریان انتخابات بایستی با ایجاد زمینه و زیرساخت‌های لازم، شرایطی را فراهم کنند تا مردم با عشق و علاقه و با رغبت بر سر صندوق های رأی حضور پیدا کنند.

محمدرضا مروارید با بیان اینکه تلاش می کنیم تا انتخابات این دوره در کمال سلامت، توام با امنیت و با مشارکت حداکثری مردم بر مبنای قانون برگزار شود، تأکید کرد: در بحث شوراها باید انسجام ملی و محلی ایجاد کنیم تا انتخابات از تفرقه و درگیری به دور باشد.

وی به دوره دوازدهم انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: در این حوزه بیشتر به مسائل ملی پرداخته می شود و بیشتر مباحث مربوط به بحث های اساسی و برگزاری مناظره های کاندیدها در روزهایی که تبلیغات برای انتخابات علنی می شود، انجام خواهد شد.

استاندار ایلام با بیان اینکه امنیت و سلامت برگزاری انتخابات سال آینده در ایلام به خوبی حفظ می‌ شود، اظهار داشت: برگزار کننده اصلی انتخابات مردم هستند و ما نیز تلاش می‌کنیم به خوبی و در کمال سلامت و امنیت این انتخابات را برگزار کنیم.

برچسب‌ها