قدس آنلاین:رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی با اشاره به مفقود شدن دختربچه ای هشت ساله در یکی از روستاهای اطراف بجنورد و شایعات مطرح شده مبنی بر آدم ربایی ، با رد این شایعات عنوان کرد: پرونده دختربچه هشت ساله مفقود شده در روستای ینگه قلعه بجنورد در دست بررسی است اما مسئله آدم ربایی در این پرونده مطرح نیست.<BR>

پرونده گم شدن دختر بچه هشت ساله بجنوردی در دست بررسی است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بجنورد،  سرهنگ یوسفخانی افزود: بر اساس گفته والدین این کودک؛ وی برای تهیه نان به نانوایی این روستا واقع در حاشیه شهرک فرهنگیان بجنورد مراجعه کرده و دیگر به منزل بازنگشته است.
سرهنگ یوسفخانی اضافه کرد: مطابق نظر کارشناسان با توجه به اظهارات والدین فرضیه آدم ربایی در این پرونده مطرح نبوده و مامورین آگاهی در حال حاضر سرگرم بررسی سایر گزینه ها نظیر سقوط در چاه های اطراف، حمله حیوانات درنده و ... هستند.
وی با تاکید اینکه شهروندان به شایعات موجود در این زمینه توجه نکنند، اظهار داشت: دامن زدن به این شایعات از جانب افراد غیرمسئول و غیرمطلع سبب افزایش نگرانی شهروندان می شود و نیروی انتظامی نیز برابر قانون با این افراد برخورد خواهد کرد.
سرهنگ یوسفخانی تصریح کرد: البته همواره برخی گزارش ها مبنی بر مفقود شدگی افراد به نیروی انتظامی واصل می شود اما این موارد مصداق آدم ربایی محسوب نمی شوند.
انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.