رئیس اداره کل دامپزشکی استان تهران با بیان اینکه ۷۲ مرکز عرضه دام و قربانگاه در استان آماده خدمات‌‌رسانی به شهروندان است، گفت: تمام خدمات بهداشتی و ذبح دام در این جایگاه‌ها رایگان است.

 معاینه و ذبح رایگان دام در ۷۲جایگاه‌ عرضه بهداشتی تهران

 
سید اصغر برائی‌نژاد رئیس اداره کل دامپزشکی استان تهران امروز در بازدید از مراکز موقت خریداری و کشتار دام در جمع خبرنگاران گفت: با هماهنگی‌های به عمل آمده با جهاد کشاورزی استان تهران و شهرداری تهران 72 مرکز عرضه دام و قربانگاه در استان با شرایط نسبتا قابل قبولی امروز آماده خدمات رسانی به مردم برای خرید و ذبح دام هستند.

وی با بیان اینکه 440 نفر دامپزشک، کارشناسان و روحانی در استان تهران کار خدمات رسانی به مردم در این جایگاه‌ها را برعهده دارند،افزود: کلیه خدمات که در جایگاه‌های موقت عرضه و ذبح دام برای مردم در نظر گرفته شده رایگان است.

برائی‌نژاد تصریح کرد: سال گذشته حدود 50 هزار راس دام از این مراکز خریداری شد و پیش‌بینی ما این است که امسال این رقم 20 درصد افزایش یابد.

رئیس اداره کل دامپزشکی استان تهران در پاسخ به این سوال که آیا بخشی از بودجه سلامت در اختیار سازمان دامپزشکی قرار می‌گیرد، گفت: پاسخ این سؤال در حوزه سازمان دامپزشکی کشور است اما به نظر من نقش سازمان دامپزشکی در اعمال شاخص‌های بهداشتی از مزرعه تا سفره از هر دستگاهی پررنگ‌تر است.

به گزارش فارس: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه ایراد در اجرای طرح عرضه بهداشتی دام می‌تو‌انند به مدیریت جایگاه مراجعه و یا با شماره تلفن‌های 55541170 و 55540989 یا با مرکز نظارت هماهنگی 1888 و یا سامانه 137 تماس بگیرند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.