رئیس مجلس گفت: انتفاضه مجال مهمی برای فلسطین است و باید تلاش شود تا این جریان زنده بماند.

کشورهای به ظاهر دوست فلسطین

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزای تسنیم، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی امروز(سه‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه) در دیدار رمضان عبدالله دبیرکل جبهه حماس،  اظهار داشت: اکنون یک به هم ریختگی سیاسی در کل منطقه حاکم است و در این میان برخی از کشورها رفتارهای دوگانه‌ای دارند و در ظاهر رفتار کمک‌کننده به فلسطین دارند، اما بیشتر به دنبال کسب پرستیژ از این طریق هستند.

وی ادامه داد: انتفاضه مجال مهمی برای فلسطین است و باید تلاش کنید تا این جریان زنده بماند و انشاء‌الله خداوند در مسیر این انتفاضه تا به دست آوردن پیروزی به شما کمک خواهد کرد.

رئیس مجلس ادامه داد : مجاهدت‌های ملت فلسطین با یاری خداوند به زودی به ثمر خواهد نشست.

رمضان عبدالله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در این دیدار، گفت: حزب‌الله و ملت فلسطین همیشه سپاسگزار حمایت‌ها و مواضع خوب جمهوری اسلامی ایران از آنان و جنبش انتفاضه است.

وی اظهار داشت: ایران همیشه حامی مردم فلسطین بوده و نشانه آن حمایت‌هایی است که از خانواده شهدای فلسطین دارید، جنابعالی از حامیان جدی مردم فلسطین هستید و در مسئولیت‌های گوناگون یاور ما بوده‌اید. ما وارد جنگ سرنوشت‌سازی شده‌ایم و امیدواریم که هرچه سریع‌تر پیروزی نصیب ما گردد.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با اشاره به شکل‌گیری انتفاضه جدید در فلسطین گفت: جنس این انتفاضه با انتفاضه‌های قبل متفاوت است و این انتفاضه نشان خواهد داد که این ملت با عزم و اراده قوی می‌خواهند پرچم کشورشان را از نسلی به نسل دیگر انتقال دهند.

رمضان عبدالله  تصریح کرد: رژیم صهیونیستی از نام انتفاضه نگران و ناراحت می‌شود زیرا آن‌ها مخالف راهی هستند که به سوی مقاومت باشد، آن‌ها به دنبال این هستند که بدون هیچ مقاومتی تسلیم خواسته‌های آنان شویم.

وی تاکید کرد: انتفاضه برای فلسطین تنها راه برای خروج از تنگنا و رهایی ملت فلسطین است.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با اشاره به اهمیت مسجد الاقصی گفت: مردم فلسطین بر روی یکسری مسائل حساسیت‌های خاصی دارند و مسجد الاقصی از جمله این موارد است زیرا الگوی جهان اسلام است و اگر اتفاقی در آنجا رخ دهد همه دست به دست هم می‌دهند تا از قدس حمایت کنند.

عبدالله  اظهار داشت: جوانان فلسطین بطور خودجوش با اسرائیل مبارزه می‌کنند و آن‌هایی هم که مستقیم در جنگ حضور ندارند با خانواده‌های آنان همدردی کرده و بدان‌ها کمک می‌نمایند.

وی خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی بخوبی می‌داند که جنگ با حزب الله لبنان کار آسانی نیست و برای جنگ با آنان باید هزینه‌های زیادی پرداخت کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.