۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۵
کد خبر: 382982

 مرد جگرکی که با انگیزه سرقت، دوستش را کشته و جسد او را در مغازه خود دفن کرده بود، در یک‌قدمی محاکمه قرار گرفت.

افشای جنایت هولناک مرد جگرکی +عکس

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ساعت ۲۴ ، مرد جگرکی که با انگیزه سرقت، دوستش را کشته و جسد او را در مغازه خود دفن کرده بود، در یک‌قدمی محاکمه قرار گرفت.

آذر سال 93 مردی میانسال با حضور در پلیس آگاهی تهران از ناپدید شدن پسر 23 ساله‌اش به نام یاشار خبر داد و گفت: پسرم در یافت‌آباد مغازه جگرکی دارد، دو روز قبل برای خرید طلا از خانه خارج شد و دیگر بازنگشت. تلفن همراهش هم خاموش است.

در ادامه تحقیقات پلیسی چند نفر به عنوان مظنون بازداشت شده، اما بی‌گناه شناخته و آزاد شدند. با گذشت هشت ماه و در روز‌های پایانی تیر سال گذشته یکی از دوستان وی که در همان محله مغازه جگرکی داشت، دستگیر شد.

تحقیقات از حسین 30 ساله ادامه داشت تا این‌که پس از 240 روز قفل سکوت خود را شکست و به قتل یاشار اعتراف کرد.

متهم در اظهاراتش به افسر بازجو گفت: چند روز قبل از این جنایت یاشار به مغازه‌ام آمد و مدعی شد می‌خواهد با پول‌هایش سکه بخرد. وسوسه شدم به دلیل مشکلات مالی‌ام، پولش را سرقت کنم. سلاح خریدم وکف مغازه‌ام چاه عمیقی حفر کردم. روز جنایت به بهانه این‌که آشنایی دارم که سکه‌ها را زیر قیمت می‌فروشد، او را به مغازه‌ام کشاندم و با شلیک گلوله جانش را گرفتم و جسد را در همان چاه انداختم و 95 میلیون تومانش را دزدیدم. با آن برای همسرم طلا خریدم، بدهی پدرم را پرداخت کردم و حتی 80 معتاد را در کمپ بستری کردم. بقیه را هم خرج کردم و فقط 20 میلیون تومان از آن باقی ماند. با اعتراف وی، جسد مقتول از عمق شش متری چاه کشف شد.

چند روز پیش آخرین دفاع از وی در دادسرا گرفته شد. قرار جلب به دادرسی عامل قتل در مغازه جگرکی به اتهام مباشرت در قتل عمدی با سلاح، سرقت مسلحانه و مقرون به آزار و نگهداری و حمل سلاح جنگی از سوی قاضی سعید احمدبیگی، بازپرس ویژه قتل تهران صادر شد. متهم بزودی در دادگاه یک کیفری استان تهران محاکمه می‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.