شرکت مایکروسافت به تازگی ویژگی های مورد نیاز برای ویندوز ۱۰ موبایل را بهینه سازی کرده است و در بین این تغییرات جدید، حداکثر اندازه صفحه نمایشی که تولید کنندگان مجاز هستند در دستگاه های مجهز به سیستم عامل موبایلی این شرکت به کار ببرند را افزایش داده است

مایکروسافت حداکثر اندازه صفحه نمایش دستگاه های ویندوز ۱۰ موبایلی را به ۹ اینچ افزایش داد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تک شات ، شرکت مایکروسافت به تازگی ویژگی های مورد نیاز برای ویندوز 10 موبایل را بهینه سازی کرده است و در بین این تغییرات جدید، حداکثر اندازه صفحه نمایشی که تولید کنندگان مجاز هستند در دستگاه های مجهز به سیستم عامل موبایلی این شرکت به کار ببرند را افزایش داده است. 
با ایجاد این تغییر توسط مایکروسافت، یک گوشی یا تبلت ویندوز 10 موبایلی می تواند با صفحه نمایشی به بزرگی 9 اینچ تولید شود. سابق بر این، محدودیت اندازه صفحه نمایش دستگاه های ویندوز 10 موبایلی 8 اینچ بود.
اگر شما نیز جزو آن دسته از عکاسان مشتاق به حساب میایید که در عین حال طرفدار دستگاه های ویندوز 10 موبایل نیز هستند، از شنیدن این خبر خوشحال خواهید شد که مایکروسافت از تولید کنندگان درخواست کرده تا دستگاه های ویندوز 10 موبایلی را به فلش اتوماتیک مجهز کنند. این تغییر به نوعی یک آپگرید سخت افزاری به حساب می آید چرا که محبوب ترین گوشی های ویندوز فونی طول تاریخ و حتی ارزان ترین مدل گوشی های مایکروسافت، مثل نوکیا لومیا 520 این شرکت با ویندوز فون 8.1 نیز تا کنون به فلش مجهز نشده اند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.