این عینک هوشمند که Solos نام دارد هم اکنون در اختیار تیم دوچرخه سواری کشور آمریکا قرار داده شده تا از آن در تمرینات خود استفاده کرده و خود را برای شرکت در بازی های المپیک تابستانی ۲۰۱۶ ریو آماده کنند.

دوچرخه سواران المپیکی آمریکا از این عینک های هوشمند استفاده می کنند+تصاویر

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تک شات ، با توجه به رقابتی بودن بسیاری از رشته های ورزشی، طبیعیست که ورزشکاران بخواهند برای غلبه بر رقبا از امکانات و تکنولوژی های روز دنیا استفاده کنند. حال اگر شما نیز از علاقه مندان به ورزش دوچرخه سواری هستید و این حرفه را به صورت جدی دنبال می کنید، باید بدانید که اخیراً عینک هوشمندی ویژه دوچرخه سواران طراحی شده است که می تواند برگ برنده شما در برابر سایر رقبا باشد.

این عینک هوشمند که Solos نام دارد هم اکنون در اختیار تیم دوچرخه سواری کشور آمریکا قرار داده شده تا از آن در تمرینات خود استفاده کرده و خود را برای شرکت در بازی های المپیک تابستانی 2016 ریو آماده کنند.

از آن جایی که عنوان ‘هوشمند’ برای این عینک در نظر گرفته شده است باید گفت که این محصول مبتنی بر فناوری واقعیت افزوده طراحی شده و قادر است به لطف این تکنولوژی اطلاعاتی از قبیل سرعت، ضربان قلب، میزان کالری مصرفی، میزان مسافت طی شده و مواردی از این قبیل را در اختیار دوچرخه سوار قرار دهد.

از دیگر قابلیت های این عینک می توان به مسیریابی در حین دوچرخه سواری اشاره کرد که این امکان را برای فرد فراهم می کند تا با توجه به اطلاعات قبلی ثبت شده، با خود به رقابت بپردازد و رکوردهای خود را جابجا کند.

البته فقط المپیکی های آمریکایی تنها استفاده کنندگان این عینک ها نخواهند بود و هم اکنون این عینک در وب سایت کیک استارتر برای جذب سرمایه اولیه قرار داده شده و گفته می شود که عرضه آن از ماه اکتبر سال میلادی جاری آغاز خواهد شد.

این عینک که شباهت زیادی به عینک هوشمند گوگل دارد، از یک نمایشگر اپتیکی برخوردار است که اطلاعات بر روی آن و مقابل چشم دوچرخه سوار به نمایش می آید. همچنین، افراد می توانند این اطلاعات را بر روی اپلیکیشن ویژه این عینک بر روی گوشی های هوشمند و یا برنامه های دیگری همچون MapMyRide، Strava و TrainingPeak مشاهده کنند.

 

Solos

 

 

Solos

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.