یک خودروی سواری در یک حادثه نادر رانندگی با پروازی چند ده متری در یک منزل روستایی فرود آمده و راننده اش را به کام مرگ فرستاد.

خودروی پرنده در مهاباد راننده اش را به کام مرگ فرستاد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، در این حادثه که در روستای قره بلاغ در محور مهاباد به بوکان (جاده برهان) به وقوع پیوست، خودرویی از مسیر خود منحرف شده و به علت ناتوانی راننده در کنترل آن و شیب جاده به پرواز درآمده و در اثر برخورد با دیوار یک منزل مسکونی واقع در حاشیه این جاده به صورت متعلق ماند.
رئیس پلیس راه میاندوآب روز جمعه به خبرنگار ایرنا گفت: این خودرو که یک دستگاه پژو روآ بود، در کیلومتر 16 محور مهاباد به برهان هنگامی که از یک دستگاه کامیون در حال سبقت بود، برای جلوگیری از تصادف با خودروی رو به رویی به کامیون برخورد کرده و سپس از مسیر خود خارج شده است.
سرگرد پرویز شکری افزود: این خودرو پس از انحراف از مسیر در حالی که از سرعت بالایی نیز برخوردار بود، پس از طی مسیر 35 متری با برخورد با دیوار وارد یک منزل مسکونی واقع در حاشیه جاده شد.
وی اضافه کرد: در این حادثه به هیچ یک از ساکنان این منزل مسکونی آسیبی وارد نشد ولی راننده این خودرو مصدوم شده و پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.
محور مهاباد به بوکان (جاده برهان) 65 کیلومتر طول داشته و به علت وجود پیچ های خطرناک تردد اتوبوس و کامیون در آن ممنوع بوده و سبقت نیز در 80 درصد این مسیر ممنوع است.
این مسیر به علت آنکه ارتباط دهنده استان های کردستان و آذربایجان غربی به شمار می رود، همواره یکی از پرترددترین مسیرهای جنوبی استان آذربایجان غربی می باشد و حذف نقاط حادثه خیز و افزایش عرض آن در کاهش حوادث رانندگی از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.