۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۵
کد خبر: 385798

یک متخصص پوست گفت : برای درمان تاول‌های پا ابتدا باید علل بروز تاول را بیابیم تا اقدام به درمان کنیم.

چگونه تاول‌های پا را درمان کنیم

به گزارش قدس آنلاین، جلیل صداقت پیشه متخصص پوست و مو در گفت‌و گو با باشگاه خبرنگاران جوان؛گفت: تاول علل زیادی دارد. یکی از این عوامل اختلال در اتصالات مایعات مختلف زیر پوستی است که به بیماری تاولی معروف بوده و در ناحیه پا تشکیل می‌شود. 
وی افزود: یکی از عواملی که در ایجاد تاول پا موثر است بیماری ارثی یا ژنتیکی که مشکل در لایه‌های مختلف پوست را در نوزاد ایجاد کرده و منجر به تاول در پا می‌شود. 
این متخصص پوست تصریح کرد: در نوع ژنتیکی در اثر فشار نسبتا زیادی به پا تاول ایجاد می‌شود،که این تاول در آقایان هنگام سنین سربازی با ضربه و کوبیدن پا بر روی زمین خود را نشان می‌دهد. 
صداقت پیشه ادامه داد: برخی افراد نیز به دلایل دیگری مانند شغل ، پیاده‌روی‌های طولانی مدت ، بالا و پایین رفتن از پله دچار تاول در کف پا می‌شوند.
وی اظهار داشت: راه درمان این تاول اگر بیماری زمینه ای باشد باید برای درمان مراقبت شود و در غیر اینصورت خود به خود بر طرف می‌شود. 
وی در پایان تاکید کرد: اگر فرد بیماری زمینه‌ای داشته و تاول ناشی از آن بوجود آید حتما با نمونه برداری از آن سطحی یا عمقی بودن تاول مشخص و پس از بستری درمان را شروع می‌کنیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.