۴ آذر ۱۳۹۳ - ۰۱:۱۳
کد خبر: 248746
اخبار ويژه

پذیرش 2بیمار در یک تخت!

فارس: احمدرضا سروش- رئیس بیمارستان شریعتی تهران- حضور دو بیمار بر یک تخت در برخی بخشها را مشکل ندانست! و گفت: نمی‌توانیم بیمار اورژانسی را پذیرش نکنیم. این نشان می‌دهد ما در بیمارستان در حال خدمت به مردم هستیم.

 

رونق اقتصادی را لمس نکردیم

نسیم: علیرضا محجوب،دبیرکل خانه کارگربا بیان اینکه رونق اقتصادی که دولت ادعا می‌کند جایی اتفاق افتاده که ما نتوانستیم آن را درک کنیم، گفت: رونق اقتصادی را باید در کسب و کار، دم در مغازه‌ و بازار دید.

 

علت اخراج برخی کارمندان

ایرنا: احمد امیرآبادی نماینده مردم قم، در مجلس گفت: پس از تحقیق و تفحص از شرکتهای زیرمجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت، کارمندهایی که در این زمینه با هیات تحقیق و تفحص مجلس همکاری داشتند اخراج شده اند. امیرآبادی از رئیس مجلس خواست، نسبت به این موضوع ورود و آن را بررسی کند.

 

تخریب میدان تاریخی در تبریز

باشگاه خبرنگاران: مهرداد سپهروند عضو انجمن دوستداران میراث فرهنگی تبریز گفت: میدان ساعت به عنوان یکی از آثار قدیمی و بنام شهر تبریز شناخته شده و به ثبت ملی رسیده است.  وی افزود: این بنای تاریخی شهر تبریز که زیر نظر مستقیم میراث فرهنگی استان است بتازگی به دلیل گشایش میدان توسط شهرداری در دست تخریب است.

 

پرونده درگذشت ۳ دانش آموز کرمانی

میزان: علیرضا بیگمرادی -دادستان نظامی استان کرمان- از رسیدگی دقیق به پرونده قصور مأمور پلیس راه جیرفت در مرگ دانش آموزان قلعه گنجی کرمان خبر داد.

وی افزود: بررسی این پرونده که به دلیل تصادف یک وانت بار که از سوی مأمور پلیس راه مورد تعقیب قرار گرفته و به فوت سه دانش آموز قلعه گنجی منجر شده بود، در دادسرای نظامی ناحیه جیرفت ادامه دارد.

 

هیاهوی مفتی ‌لبنانی علیه ایران

العالم: محمد علی الجوزو مفتی منطقه جبل لبنان بدون توجه به گفته های مجید مجیدی کارگردان ایرانی درباره چگونگی ساخت فیلم محمد رسول ا...(ص)  ادعا کرد: ایران قصد دارد فیلمی درباره رسول ا... (ص) بسازد که در آن یک ایرانی، نقش پیامبر را بازی می کند و این توهینی آشکار به اسلام و مسلمانان است.(!)

 

هشدار درباره خشکسالی در کرمان

جهان: علیرضا رزم حسینی استاندار کرمان از قطعی شدن انتقال آب از بهشت آباد به کرمان طی سال آینده خبر داد وگفت: یکی از مشکلاتی که استان کرمان با آن مواجه است خشکسالی و کمبود شدید آب است که در این راستا جلسات متعددی با مسؤولان در سطوح مختلف انجام شده است و تمام سعی ما حل این مشکل در آینده است.

 

علت آشفتگی پزشکان از برنامه «ثریا»

مهر: محمد شریفی مقدم عضو شورای عالی نظام پرستاری با اشاره به گلایه های رئیس سازمان نظام پزشکی از برنامه ثریا که معتقد بود جامعه پزشکی را آشفته کرده است، گفت: متأسفانه گروه قلیلی در نظام سلامت حضور دارند که از شنیدن واقعیتها، بر آشفته می‌شوند.

 

واکنش مدیری به انتخاب سرافراز

تسنیم: مهران مدیری بازیگر و کارگردان مطرح تلویزیون درباره رئیس جدید رسانه ملی گفت: با آقایان سرافراز و پورمحمدی، صدا و سیما جان تازه‌ای خواهد گرفت.

 

برخورد قاطع با انتشار دهندگان فیلمها

میزان: عباس ذاقلی معاون رئیس کل دادگستری استان تهران، درباره مجازات عاملان انتشار فیلمهای خصوصی گفت: براساس ماده 17 قانون مجازات اسلامی، هرکس به وسیله سیستم های رایانه ای یا مخابراتی صوت یا تصویر یا فیلم خصوصی یا خانوادگی یا اسرار دیگری را بدون رضایت او منتشر کند یا در دسترس دیگران قرار دهد، به نحوی که به ضرر یا عرفاً موجب هتک حیثیت او منجر شود، به حبس از 91 روز تا دو سال یا جزای نقدی از 5 تا 40 میلیون ریال یا هر دو مجازات محکوم خواهد شد.

 

فهرست محرمانه کالاهای آسیب‌رسان سلامت

مهر: دکتر رسول دیناروند معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو به جزییات جدیدی از فهرست محرمانه کالاهای آسیب رسان به سلامت، اشاره کرد و گفت: این فهرست، یک جهت گیری تغذیه ای است. دیناروند در پاسخ به این پرسش که پفک و چیپس هم می‌تواند شامل این فهرست باشد، گفت: بله! ولی به برند کاری نداریم.

بازداشت یک ایرانی در اندونزی

ایرنا: پلیس اندونزی به درخواست استرالیا یک ایرانی متهم به قاچاق انسان را که در کشته شدن 200 پناهجو متهم است، در جاکارتا پایتخت این کشور بازداشت کرد.

 

متکدیان اتباع بیگانه

جهان: فاطمه دانشور رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران با بیان اینکه شماری از متکدیان شهر تهران از اتباع بیگانه هستند، گفت: در این زمینه باید وزارت کشور ورود پیدا کند.

 

مدت زمان اجرای فیلترینگ هوشمند

ایسنا: محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات زمان اجرای پروژه فیلترینگ هوشمند را 10 ماهه عنوان کرد.

 

تکذیب حضور « حسین فریدون»

فارس: حسین فریدون دستیار ویژه رئیس‌جمهور سفر خود به وین برای انتقال برخی مطالب به تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای را تکذیب کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ندا IR ۰۷:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۴
    0 0
    سرچهارراهای اطراف شهرما رو متکدیان پاکستانی قرق کردن ظاهرا مرزهای ما نگهبان ندارد خوب است ازکشور جنگزده عراق یاد بگیریم... مملکت ایقدر بی دروپیکرکجاهست؟؟؟