قدس آنلاین:سرپرست معاونت امورفرهنگی، مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون مجوز فعالیت 9 کانون آگهی و تبلیغات در این استان صادرشده است.

 9 مجوز فعالیت کانون آگهی و تبلیغات در خراسان شمالی صادرشده است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین ازبجنورد، حجت الاسلام هدایتی با اعلام این خبر افزود: از این تعداد به تازگی از سوی این اداره کل مجوز 5 کانون آگهی و تبلیغات به صورت 6 ماهه صادرشده است که در صورت فعالیت و شروع به کار و تعیین مکان مجوز آنها تمدید خواهد شد.

وی با اشاره به صدور 5 مجوز جدید کانون آگهی و تبلیغات، اظهار داشت: مجوز فعالیت دوکانون در بجنورد به مدیرمسئولی "ایمان امین الشریعه" و "مرتضی قاسمی"، دو کانون در شیروان به مدیرمسئولی "محمد رمضانی" و "ناهید قربان پور "و یک کانون در مانه و سملقان به مدیرمسئولی "مهین ریواده " صادر شد.

هدایتی تصریح کرد: پیش از این نیز در شهریورماه سال جاری مجوز 4 کانون آگهی و تبلیغات در استان صادر شده بود.

هدایتی بابیان اینکه تمام دستگاههای دولتی موظفند امورتبلیغاتی خود را فقط از طریق کانونهای دارای مجوز و پروانه انجام دهند، بیان داشت: اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان براساس ماده 19 آیین نامه  و با بازرسی از مراکز تبلیغاتی از فعالیت آنهایی که بدون مجوز کارمی کنند، جلوگیری خواهد کرد

وی خاطرنشان کرد: 85 کانون آگهی و تبلیغات  دارای مجوز در استان خراسان شمالی در حال فعالیت هستند.

گفتنی است؛ متقاضیان برای دریافت مجوز کانون آگهی و تبلیغات در صورت داشتن شرایط لازم می توانند به معاونت فرهنگی این اداره کل و یا به ادارات فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان محل سکونت خود مراجعه کنند.

انتهای خبر/.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.