سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) با بیان اینکه کارآفرینی باید تشویق شود، گفت: متاسفانه کارآفرینی در حوزه مشاغل خرد مورد تشویق قرار نمی گیرد.

کارآفرینی در حوزه مشاغل خرد حمایت شود

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، حسین انوری در کارگروه اشتغال که با حضور وزیر کار و رفاه اجتماعی در استانداری مازندران برگزار شد، اظهار داشت: بیکاری آسیب های فرهنگی و اعتقادی وارد می کند و دچار واگرایی اجتماعی می شویم.

وی با بیان اینکه برای ایجاد اشتغال و خارج شدن از وضعیت بیکاری نیازمند سرمایه گذاری در طرح های بزرگ هستیم گفت: اگر بخش کشاورزی دارای درآمد بالایی باشد شاهد افزایش تولید خواهیم بود براین اساس باید سوبسید ها به بخش کشاورزی داده شود.

سرپرست کمیته امداد ادامه داد: یکی از راه هایی که مردم می تواند وارد صحنه شوند ایجاد اشتغال خرد و کوچک است که می تواند تامین مایحتاج زندگی کند.

انوری افزود: اگر مشکل اشتغال را حل کنیم مابقی مسایل قابل حل و تحقق است.

سرپرست کمیته امداد با بیان اینکه باید سطح آموزش مهارتی را در بین افراد و فارغ التحصیلان افزایش دهیم، اظهار داشت: یکی از کارهایی که می تواند مشکل اشتغال را سریع‌تر حل کند این است که دانش‌آموزان را از دوران دبیرستان به سمت هنرستان های سوق دهیم تا بتوانیم فرصت های مهارتی را برای آنها ایجاد کنیم.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.