۲۷ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: 202791

قدس آنلاین:رییس پلیس فتا استان خراسان شمالی گفت : پس از صعود تیم ملی فوتبال کشورمان به جام جهانی 2014 برزیل ، آژانس ها وموسسات سیاحتی با تبلیغ دروغین درفضای مجازی سعی درکلاهبرداری از مسافران دارند. <BR>

مسافران جام جهانی 2014 برزیل مراقب باشند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بجنورد، سرگرد سهیل خاکشور با اعلام این خبر افزود : با رصد وپایش صورت پذیرفته درفضای مجازی توسط کارشناسان پلیس فتا استان خراسان شمالی ،پس از صعود تیم ملی فوتبال به جام جهانی 2014 برزیل ، اخیرا تعدادی از آژانس ها وموسسات سیاحتی ومسافرتی با اعلام تاییدیه از فدراسیون فوتبال اقدام به تبلیغ درفضای مجازی کرده تا هواداران تیم ملی را برای تماشای بازی های تیم ملی به جام جهانی ببرند.
وی تصریح کرد : درحالی که فدراسیون فوتبال بارها رسما اعلام کرده که هیچ یک از این موسسات ، ارتباطی با فدراسیون ندارند وبلیت فروشی هم صرفا از طریق سایت فیفا صورت می گیرد اما بازهم هستند هوادارانی که به عشق تیم ملی کشورشان ، فریب تبلیغات دروغین را می خورند.
رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان خراسان شمالی بیان داشت : اخیرا سایت هایی که خدمات مختلف ر ابا تخفیف ارائه می دهند با تبلیغی به شدت وسوسه انگیز درصدد فریب هوادارانی هستند که اطلاعات کافی ندارند.
سرگرد خاکشور خاطرنشان کرد : وعده های داده شده دراین تبلیغات به اندازه اغراق امیز ، ارزان ووسوسه انگیز است که انتظار می رود کمتر کسی آن را باور کند اما متاسفانه باز هم عده ای به خرید آن اقدام می کنند.
این مقام انتظامی همچنین تاکید کرد : برابر اعلام فدراسیون فوتبال به هیچ آژانس یا موسسه ای بلیط این مسابقات واگذار نگردیده وهیچگونه تاییدیه ای هم دراین خصوص صادر نشده است.
رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان خراسان شمالی درپایان توصیه کرد : طرفداران فوتبال وعلاقه مندان به تماشای مسابقات جام جهانی برای ثبت نام وخرید بلیط مسابقات به سایت فدراسیون جهانی فوتبال مراجعه وبا استفاده از اطلاعات ان مستقیما نسبت به خریداری بلیط مسابقات اقدام کنند.
انتهای خبر/.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.