۲۸ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۵
کد خبر: 203097

همسر سردار محمدباقر نیکخواه بهرامی از بهبود وضعیت جسمانی این پیشکسوت دفاع مقدس خبر داد.<BR>

انتقال سردار نیکخواه به منزل

به گزارش  قدس آنلاین به نقل از ایسنا شهناز صرامی توضیح داد: با بهبود وضعیت جسمانی سردار محمدباقر نیکخواه بهرامی، او را روز شنبه همین هفته (بیست و سوم فروردین ماه) از بیمارستان بقیه‌الله (عج) به منزل منتقل کردیم.

وی ادامه داد: اکنون با تشخیص فیزیوتراپیست، سردار نیکخواه به انجام ورز‌ش‌های خاص می‌پردازد تا توان حرکتی‌اش بازیابی شود.خوشبختانه با استفاده از تکیه‌گاه حرکات ورزشی مورد نیاز را انجام می‌دهد.

صرامی در پایان ضمن تشکر از همرزمان این پژوهشگر و محقق حوزه دفاع مقدس یادآور شد: از زمانی که برای همسرم این حادثه پیش آمده است بسیاری از همرزمان و همکاران از طریق تماس تلفنی یا حضوری احوالپرسی کرده‌ان که از جمله آنها سرداران جزایری،مرتضی قربانی،حسین علایی، فتحیان و رسولی بودند.

سردار محمد باقر نیکخواه بهرامی فرمانده جنگ‌های نوین قرارگاه خاتم الانبیا(ص) در دوران دفاع‌مقدس ساعت 16:30 دقیقه روز چهارشنبه هفتم اسفندماه سال 1392 و در مسیر رفتن به زیارت امام رضا(ع) در خیابان دانشگاه مشهد دچار این حادثه رانندگی شد و در بیمارستان امدادی شهید «کامیاب» این شهر مورد عمل جراحی قرار گرفت.

سردار محمدباقر نیکخواه بهرامی در کنار سمت‌هایی که در دوران دفاع مقدس داشته است، به عنوان پژوهشگر و نویسنده دفاع مقدس هم کتاب‌هایی همچون «جنایت جنگی» و «ماشین روحیه» را به چاپ رسانده است.علاوه بر این چند سال مسئول تبلیغات جبهه و جنگ «قرارگاه کربلا» بوده است.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.