وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، برخورد سازمان صدا و سیما با مرحله دوم هدفمندی یارانه ها را مثبت و سازنده دانست و گفت: به نظرم این سازمان بهترین برخورد و همکاری خوبی با دولت داشته است.<BR>

جنتی: صدا و سیما بهترین همکاری را با دولت داشته است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا علی جنتی روز پنجشنبه با حضور در مصلای امام خمینی پس از بازدید از روند آماده سازی نمایشگاه کتاب با خبرنگاران گفت و گو کرد و در پاسخ به پرسشی در باره تعامل صدا و سیما با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد این سازمان تعامل مثبتی با وزارت ارشاد برای اطلاع رسانی از مرحله دوم هدفمندی یارانه ها دارد.

صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران از آغاز ثبت نام افراد و خانوارهای واجد شرایط دریافت یارانه نقدی برای اجرای مرحله دوم گزارش های متعدد مردمی و گفت و گو با صاحب نظران را برای تنویر افکار عمومی پخش کرده است.

جنتی افزود: نماینده صدا و سیما مرتب در جلسات ما شرکت می کند و همکاری خوبی با دولت داشته است. امیدواریم مجموعه این فعالیت ها در زمینه اهداف هدفمندی یارانه ها، موثر واقع شود تا پولی که وجود دارد، واقعا به نیازمندان برسد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین به پرسش های خبرنگاران در باره نمایشگاه بین المللی کتاب پاسخ داد و گفت که باید سعی کنیم نمایشگاه کتاب تهران را به عنوان یک اتفاق بزرگ فرهنگی به خوبی مدیریت کنیم تا بهترین بهره گیری را از آن داشته باشیم.

بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از روز دهم تا بیستم اردیبهشت در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می شود.

 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مظلوم IR ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
    0 0
    و از جوانان بيکار حمايت نکرده است
  • تاکنون مشکل مردم حل نشده است IR ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
    0 0
    صدا و سيما از اول تا آخر از مسئولين و مديران و دولت حمايت مي کند و از مشکلات مردم و گران و غير حمايت نمي کند