قدس آنلاین:طرحهای فنی و پژوهشی صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی با حضور معاون امور استانهای رسانه ملی بهره برداری شد.<BR>

بهره برداری از طرحهای فنی - پژوهشی صدا و سیمای خراسان شمالی

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بجنورد، اتوماسیون تصویر سیما / آرشیو دیجیتال / طرح راک مانیتورینگ / فاز دوم گسترش شبکه رایانه ای مرکز و ارسال تی اس یک و تی اس دو از جمله طرح هایی بود که با هزینه بیش از ده میلیارد ریال به بهره برداری رسید .
صرفه جویی در زمان و سرعت در تولید و پخش برنامه ها / دسترسی سریع و آسان به آرشیو مرکز و ارتقای کیفیت تصاویر تلویزیونی و اطمینان در سیگنال رسانی از جمله مزایای این طرح هاست .
همچنین با حضور معاون امور استانهای سازمان صدا و سیما از 15 طرح پژوهشی که برخی شامل " معرفی جاذبه های گردشگری استان خراسان شمالی " ، " زندگی نامه مشاهیر و مفاخر خراسان شمالی " " بررسی الگوی قناعت و کفایت در میان زنان عشایر کرد خراسان شمالی " و " بررسی نقش صدا و سیمای استانی اترک در توسعه گردشگری خراسان شمالی " ، " رضایت مخاطبان (مردم) خراسان شمالی از سیمای اترک و عوامل اجتماعی تاثیرگذار بر آن " ، " شعر و موسیقی کرمانج های خراسان شمالی " و " بررسی زندگی نامه شهید محمدرضا امانی " و دو اثر نمایشی رادیویی به نامهای " تورغه " و " مرز " و یک مستند رادیویی شبکه اترک به نام " کمی نور " رونمایی شد .
دکتر طهماسبی در حاشیه بازدید از استودیو خبر شبکه اترک نیز بر توجه به خرده فرهنگ ها و آداب و رسوم اقوام مختلف در تولیدات خبری تاکید کرد.
معاون امور استانهای سازمان صدا و سیما از سایت جدید صدا وسیمای خراسان شمالی بازدید خواستار تسریع در بهره برداری از این پروژه مهم رسانه ای شد.
انتهای خبر/.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.