مدیر حوزه علمیه خواهران کهگیلویه و بویراحمد گفت: اشتغال زنان در بیرون از خانه آنها را از وظیفه اصلی خود در خانه دور کرده است.

مردان باید به جایگاه زن در خانه احترام بگذارند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا،حجت‌الاسلام محمد جواد جعفری مهر افزود: زنان در دین مبین اسلام از جایگاه والا و ارزشمندی برخوردار هستند و زنان خود باید به جایگاه و شرافتی که در دین اسلام دارند پی ببرند و به شخصیت زنانه خود احترام بگذارند تا در دنیا به زن نگاهی کالایی و ابزاری نشود.

وی اظهار کرد: زنان با اشتغال در بیرون از خانه از وظیفه اصلی خود در خانه که تربیت فرزندان و توجه به همسر است غافل مانده‌اند، چراکه زن شاغلی که چندین ساعت را در محیط کار سپری می‌کند وقتی وارد فضای منزل می‌شود حوصله فرزند و همسر خود را ندارد و نمی‌تواند مکانی آرام و شاد را برای کانون خانواده خود فراهم کند.

مدیر حوزه علمیه خواهران کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به این‌که «مردان باید به جایگاه زن در خانه احترام بگذارند و در بسیاری از مسائل زندگی و تربیت فرزند همسر خود را کمک کنند» اضافه کرد: در بحث خانواده و زن، زنان از خانواده جدا نیستند که در چند سال اخیر شاهد وجود مشکلاتی در خانواده‌های ایرانی بودیم که حتی به خاطر وجود این مشکلات و ناهنجاری‌ها میلیاردها تومان هزینه می‌شود تا این مشکلات و آسیب‌ها در خانواده‌ها و جامعه ما کم شود.

جعفری مهر بیان کرد: راه برون رفت از مشکلات کنونی کاهش ساعت کاری زنان در ادارات و محل کار است تا زنان و مادران ما بیشتر در خانه و کانون گرم خانواده در کنار همسران و فرزندان خود وظایف خود را انجام دهند.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.