قدس آنلاین یزد - مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: شکوفا سازی استعدادهای نوجوانان از اولویت های این نهاد است و از برنامه های فرهنگی ،هنری مرتبط با کودکان و نوجوانان حمایت می کنیم.

شکوفاسازی استعدادهای نوجوانان از اولویت های کانون پرورش فکری است

به گزارش قدس آنلاین ازیزد ، ˈعباسعلی دانافرˈ در مراسم تجلیل و تحلیل اثر نمایشی و موسیقایی دعای باران که به سرپرستی ˈوحید نبی زاده اردکانی اجرا شد افزود: آثار و برنامه های ما نشانه و توانمندی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

وی اظهارداشت : در استان یزد استعدادهای زیادی نهفته است که در صورت حمایت و جهت دادن به این استعدادها شاهد موفقیت های زیادی در عرصه های فرهنگی و هنری خواهیم بود .
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با بیان اینکه با وجود کمبود اعتبارات برنامه های خوبی برگزار شد و رشد برنامه های فرهنگی و هنری قابل توجه است، تصریح کرد: حضور علاقمندان در برنامه هایی مثل دعای باران، شور و اشتیاق را برای اجراهای بعدی بوجود خواهد آورد و شاهد رونق برنامه های هنری با چنین استقبال های در سطح استان یزد خواهیم بود.

دانافر ادامه داد: یکی از وسایلِ کمک کننده به گسترش فرهنگ و سجایای اخلاقی و اسلامی ،موسیقی است چون موسیقی می تواند شنونده اش را در مسیر تکامل عرفانی مددکار باشد .
مسئول موسیقی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یزد نیز در این مراسم گفت: آثاری که تاکنون در این نهاد فرهنگی اجرا شده، تماما با حضور نوجوانان یزدی بوده است.

ˈمهدی آرایی ˈ با اشاره به اینکه تا قبل از اجرای برنامه های کانون،اجرای کنسرت فقط برای اساتید این رشته بود، گفت: اجرای این برنامه ها نوجوانان و جوانان را وارد موسیقی کرد که با استقبال بسیار خوبی مواجه شده است .
وی ضمن گلایه از اینکه اخیرا از سوی شورای شهر مصوبه ای تصویب شده تا شهرداری یزد برای کنسرت ها و برنامه های هنری عوارض بگیرد، گفت: اکنون نیز اجرای برنامه ها با هزینه شخصی هنرمندان انجام می شود و اگر این مصوبه اجرایی شود، چراغ موسیقی و بسیاری از رشته های هنری در یزد خاموش خواهد شد.


 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.