معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی از برگزاری کارگاه‌های آموزشی به همت اداره علوم قرآنی در نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد خبر داد.

برپایی کارگاه‌های آموزش قرآن آستان قدس رضوی در نمایشگاه مشهد

به گزارش  پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، حجت الاسلام سید جلال حسینی اظهار کرد: در این نمایشگاه، اداره علوم قرآن و حدیث آستان قدس رضوی تلاش دارد تا با ارائه فعالیت‌های گسترده آموزشی، زمینه رشد و ترویج فعالیت‌های قرآنی را در جامعه گسترش دهد.

وی آموزش در واحد‌های مختلف قرائت، تفسیر و حدیث را از جمله فعالیت‌های این اداره ذکر کرد و افزود: کارگاه مشاوره قرائت قرآن کریم توسط اساتید ممتاز قرائت و تصحیح و رفع اشکال قرائت نماز توسط اساتید و قاریان ممتاز کشوری از جمله برنامه‌های این اداره در نهمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد است.

حسینی اظهار کرد: برگزاری نشست‌های قرآنی با حضور اساتید برجسته حوزه و دانشگاه به منظور پاسخگویی مهمترین مباحث قرآنی مورد نیاز خانواده از دیگر فعالیت‌های ارائه شده است.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی به برنامه‌های آموزشی ویژه کودکان نیز اشاره کرد و گفت: ارائه آموزش‌های لازم در زمینه تصحیح قرائت نماز، قرائت قرآن کریم و آشناکردن با تدبر در سوره‌های جزء 30 قرآن کریم در قالب مسابقه توسط اساتید مجرب حوزه و دانشگاه از مزیت‌های این کارگاه‌ها است.

وی گفت: کارگاه مهدالرضا(ع) با آموزش مفاهیم قرآنی به روش قصه و بازی در قالب آموزش نقاشی، کاردستی، نمایش فیلم، پویا نمائی و نمایش عروسکی در حال خدمات به خانواده‌های قرآنی است.

اداره علوم قرآن و حدیث آستان قدس رضوی از 25 تیرماه تا 3 مردادماه جاری مصادف با 18 تا 27 ماه مبارک رمضان در تالار بهار نمایشگاه‌های بین‌المللی مشهد پذیرای عموم بازدیدکنندگان است.
 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.