فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: اعراب به اسم کمک به مردم فلسطین در غزه پایگاه زده‌اند و برای صهیونیست ها جاسوسی می‌کنند.<BR>

اعراب به اسم کمک به مردم فلسطین در غزه پایگاه جاسوسی زده‌اند

به گزارش  قدس آنلاین به نقل از تسنیم سردار یونس امیری در مجمع عمومی سالیانه بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: تهاجم وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه محکوم به شکست است.

امیری با محکوم کردن تهاجم وحشیانه رژیم جعلی به مردم مظلوم فلسطین، ابراز کرد: در سال 1947 با توطئه پیر تفرقه و فتنه, انگلیس خبیث, یهودیان در سرزمین فلسطینی ها جا داده شدند ولی جای آنها را صهیونیست ها گرفتند و با پشتیبانی انگلیس، آمریکا و شوروی سابق یهودی‌ها را گسیل دادند به سمت فلسطین و آن منطقه را اشغال کردند و اجازه نداند تا امروز فلسطینی ها به خانه هایشان برگردند.

وی با اشاره به اینکه مردم فلسطین در مبارزه بزرگ شده اند، عنوان کرد: برخی کشورها تلاش می کنند آبروی رفته صهیونیست را حمایت کنند.

امیری با بیان اینکه یکی از اهداف نظام جمهوری اسلامی حمایت از مظلوم است و تا پیروزی نهایی با اسرائیل در مبارزه هستیم، افزود: امروز به حول قوه الهی و به لطف امام زمان و تدبیر نظام مقدس جمهوری اسلامی و امام راحل همه جهانیان از رژیم جعلی اسرائیل نفرت و انزجار دارند تا جایی که در فرانسه، انگلیس و ... فریاد مرگ بر صهیونیست سر داده می‌شود.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: نفرت از صهیونیست‌ها تا جایی پیش رفته که برخی از کشورهای دوست آنها از جمله آلمان و فرانسه جنایات انها را محکوم می‌کنند و در جایی که مرکز صهیونیست ها است مرگ بر صهیونیست گفته می شود.

گروه های تروریستی زاده صهیونیست ها هستند

امیری گفت: گروهای تروریستی مختلف از جمله طالبان، القاعده، النصر و داعش زاده صهیونیست ها هستند و زمانی که انزجار از صهیونیست ها بالا می رود اقدام به تشکیل یک گروهک تروریستی می کنند تا نگاه ها را به سمت مسلمانان بکشند.

وی ابراز کرد: به لطف الهی در آینده ای نه چندان دور شاهد نابودی گروهک تروریستی داعش خواهیم بود و دشمنان مسلمانان به اهداف شومشان نمی رسند.

روز قدس امسال متفاوت تر از گذشته است/ اعراب در غزه پایگاه جاسوسی برای رژیم صهیونیستی زده اند

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه حمله اخیر رژیم صهیونیستی به مردم مظلوم فلسطین سبب متفاوت شدن روز قدس امسال با گذشته است، افزود: به طور حتم در روز قدس امسال شاهد حضور گسترده مردم مسلمان در حمایت از فلسطینیان هستیم.

امیری با مهم ارزیابی کردن رسالت رسانه ها در این دوران، خاطرنشان کرد: به طور حتم نقش رسانه ها در حمایت از مظلومان دنیا بویژه مردم فلسطین بر هیچ کسی پوشیده نیست.

وی با اشاره به اینکه اعراب در خدمت صهیونیست ها هستند، تصریح کرد: آنان به اسم کمک به مردم فلسطین در غزه پایگاه زده اند و دارند برای صهیونیست ها جاسوسی می کنند.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.