۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۲
کد خبر: 224734

مرد جوان‌ انگلیـسی با اعتراض به متلک پرانی سه مرد شرور به همسرش در رستوران مورد حمله آن‌ها قرارگرفت و به شدت مصدوم شد.

مجازاتی سنگین برای متلک پرانی به یک زن

«استفان موریس» در روز حادثه در یک رستوران با همسر جوان و یکی از دوستان‌اش مشغول غذاخوردن بود که «کریستین ماهونی» 23 ساله و دو دوست همسن و سالش وارد رستوران «کاردیف» شدند. این سه جوان شرور که ظاهراً قصد آشوب داشتند به نزدیک میز زن و شوهر جوان رفتند و با کلمات مشمئز‌کننده‌ای زن را هدف متلک‌های زشت خود قرار دادند.

همسر زن که از این رفتار به‌ خشم آمده بود از جا بلند شد و به آن‌ها اعتراض کرد اما همین حرکت درگیری خونینی را شکل داد. ابتدا یکی از سه جوان مزاحم و بعد هر سه آن‌ها به‌ قدری او را کتک زدند که مرد بخت برگشته توان ایستادن هم نداشت. این درگیری بادخالت مردم و فرار مهاجمان پایان یافت و شوهر زن جوان با جراحت‌های فراوان روانه بیمارستان شد.

به‌گفته بازرس ویژه این پرونده جراحات این مرد مصدوم زندگی او را به خطر انداخته بود، اما با تلاش پزشکان این مرد از مرگ نجات یافت. پس از این حادثه مأموران پلیس با بررسی فیلم‌های ویدئویی رستوران تصاویر دقیق سه مهاجم را پیدا کردند و آن‌ها را تحت تعقیب قرار دادند. با تلاش مأموران این سه شرور ساعاتی پس از آغاز تحقیقات در هتلی در چندکیلومتری رستوران محل حادثه دستگیر شدند.

دادگاه پس از بررسی شواهد هر کدام از متهمان را به دو سال حبس محکوم‌ کرده است.

منبع:ایران

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا IR ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
    20 0
    کاش توايران هم همينجوري بود