قدس آنلاین: معاون توسعه امور ورزش خراسان شمالی گفت 70 درصد اعتبارات هیات ها از بخش خصوصی تامین می شود

70 درصد اعتبارات هیات ها از بخش خصوصی تامین می شود

 


به گزارش خبر نگار قدس آنلاین از بجنورد،علی مختار ی نژاد در نخستین جلسه هم اندیشی با هیات های ورزشی استان گفت: در دو سال گذشته ورزش استان از حیث اعتبارات در وضعیت نامناسبی قرار داشت اما تمام توان ما در اختیار گذاشتن امکانات موجود و تمام ظرفیت های زیر ساختی به هیات های ورزشی بوده است.
وی افزود: بر اساس آیین نامه تنها 15 درصد از اعتبارات هیات ها از محل اعتبارات اداره کل تامین می شود و هیات ها می بایست تا 70 درصد هزینه های خود را از محل بخش خصوصی تامین کنند.
وی اضافه کرد : با این حال در دو سال گذشته تمامی زیرساخت های موجود در اختیار هیات ها قرار گرفته است.
علی مختاری نژاد اظهار داشت: در این مدت اغلب هیات های ورزشی استان با وجود مشکلات مالی عملکرد خوبی را در دو حوزه قهرمانی و همگانی از خود به جای گذاشتند که این قابل تقدیر است.
وی گفت : تنها در سال گذشته 180 مدال کشوری،4 مدال بین المللی و 8 مدال جهانی و 7 مدال آسیایی در کارنامه هیات های ورزشی استان ثبت شده که با توجه به بحران مالی در سال گذشته این مهم یک رکورد بی سابقه محسوب می شود.
معاون توسعه امور ورزش استان همچنین از صنایع استان بعلت عدم حمایت از ورزش گلایه کرد و گفت : اینکه هیات های ورزشی در استان های دیگر به دنبال اسپانسر باشند در شان این استان نیست.
وی اظهار داشت : تفاوت عمده این استان با سایر استان های کشوراز لحاظ زیر ساختی است که با این وجود مدیریت سرمایه های انسانی در یکی دو سال گذشته در این استان بخوبی انجام شده است.
مدیر کل ورزش و جوانان استان نیز در این جلسه به آزاد سازی اعتبارات بخش ورزش اشاره کرد و افزود: امید است با این اقدام فضای بهتری را برای ورزش استان رقم بزنیم.
روشن پیش بینی کرد با اختصاص اعتبارات مناسب مراسم تجلیل از قهرمانان ورزشی و کمک های مالی به هیات های ورزشی استان از سر گرفته شود.
انتهای خبر

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.