قدس آنلاین_ شهرکرد، استاندار چهارمحال وبختیاری در طی پیامی، گفت: قدس تنها تعلق به امت اسلامی ندارد، بلکه موضوعی است که جهان بشریت با آن همراه شده و شکی نیست که آحاد ملت‌های آزاده و حق‌طلب به ویژه ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین با راهبرد "امید به آینده" و حضور در صحنه‌های مقابله با نظام سلطه و صهیونیسم بین الملل اجازه نخواهد داد آنان موضوع فلسطین را به یک مسئله فرعی و حاشیه‌ای تبدیل کنند.

قدس تنها متعلق به امت اسلامی نیست

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، در ابتدای پیام قاسم سلیمانی دشتکی آمده است: خدای سبحان در سوره انفال آورده: "... إِن اسْتَنْصَرُوکُمْ فِی الدِّینِ فَعَلَیْکُمُ النَّصْرُ...؛ اگر گروهی (مؤمنان مهاجر) به خاطر حفظ دین و آئین شان از شما یاری طلب کنند، بر شما لازم است که به یاری آنان بشتابید".

در بخش دیگری استاندار چهارمحال و بختیاری، خاطرنشان کرده است: جنایات و وحشی گری رژیم صهیونیستی در کشتار مردم بی دفاع و مظلوم غزه در سالیان اخیر و به خصوص در چند روز اخیر آلام عموم مسلمانان جهان را به درد می آورد و نفرت و انزجار از این رژیم جعلی و فاقد مشروعیت در جهان را بیش از پیش پدیدار گشته است.

وی افزود: اینک در انتظار آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در تأسی و اجابت فتوای رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و به تأسی و همراهی با سایر مسلمانان در روز جهانی قدس به صحنه می آییم تا برگ زرین دیگری از حضور حماسی و پرشور را در تارک همتی رقم بزنیم.

قاسم سلیمانی دشتکی عنوان کرد: با خلاقیت، ابتکار و نوآوری خود در خلق پدیده بزرگ راهپیمایی روز قدس، امید و آرزو نزد ملت فلسطین و دیگر ملت های مسلمان برای آزادی قدس و اخراج اشغالگران صهیونیست و تنبیه حامیان آنان را شکوفا کنیم و در این راستا وحدت، مقاومت و پیروزی حقایقی هستند که در صحنه فلسطین خودنمایی می کنند.

در بخش پایانی پیام استاندار چهارمحال و بختیاری آمده است: مردم شریف استان روز جهانی قدس را گرامی می دارند و در این راهپیمایی، فریاد مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ بر انگلیس و مرگ بر صهیونیست را در جهان طنین انداز می کنند.
 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.