رئیس سازمان صداوسیما گفت: برخی خواسته‌های دولتها از رسانه ملی عملاً در چارچوب سیاست رسانه ملی نیست.

ضرغامی: برخی خواسته‌های دولت‌ها عملاً در چارچوب سیاست رسانه ملی نیست

به گزارش تسنیم، عزت‌الله ضرغامی رئیس سازمان صداوسیما در حاشیه مراسم راهپیمایی روز قدس با حضور در جمع خبرنگاران در مورد انتقاد دولت به عملکرد صداوسیما گفت: من در دوره مدیریت خود سه دولت را تجربه کردم. وظیفه صداوسیما بر اساس مشی‌ای که رهبر معظم انقلاب دارند پشتیبانی از دولتها و وظیفه قانونی و شرعی ماست، ولی ممکن است در هر دوره برخی از خواسته‌ها عملاً در چارچوب سیاست رسانه ملی نباشد، ولی به هر حال سعی می‌کنیم وظیفه خود را انجام دهیم.

وی با بیان اینکه ممکن است شرایط درگیری ایجاد شود، تصریح کرد: با وجود این مسائل می‌گوییم حزب‌الله درگیر نمی‌شود و من به عنوان کسی که از روز اول همراه با بقیه بچه‌های حزب‌الله و همگام با ارزشهای انقلاب اسلامی بودیم این شعار را می‌دادیم که حزب‌الله درگیر نمی‌شود.

رئیس سازمان صداوسیما اضافه کرد: ما وقتی با چپی‌ها و منافقین در اوایل انقلاب درگیر می‌شدیم و می‌خواستند فضا را به هم بزنند، شعار ما این بود که حزب‌الله درگیر نمی‌شود و امروز نیز این سیاست برای صداوسیما است.
 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علي IR ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۳
    9 0
    جناب ضرغامي مردم را نسبت به اسلام ونظام بدبين نکنيد گزينشي به تصوير کشيدن واخبار را گفتند ومناظره ومصاحبه گذاشتن کاررسانه هاي خصوصي وحزبي است شما رسانه ملي هستيد،خدا را در نظر بگير وبراي خوشايند اين وآن کار نکن.