قدس آنلاین-ایلام: مردم روزه دار، مرزدار و ولایتمدار استان ایلام امروز همپای کشور و آزادی خواهان جهان، جوشش و خروش وصف ناپذیر خود را در حمایت از قدس شریف، مردم مظلوم غزه و ستمدیگان جهان به نمایش گذاشتند.

جوشش و خروش« ایلامیان » در حمایت از مردم مظلوم غزه

مردم شهرهای مختلف استان با مشت‌هایی گره کرده و با شعارهای« الله اکبر »، « مرگ بر اسرائیل »، « مرگ بر آمریکا » انزجار خود را از جنایات رژیم جعلی و نامشروع اسرائیل و حامیان جنایتکارش به نمایش گذاشتند.
حضور پرشور جوانان، نوجوانان، سالخوردگان و خردسالان که با لبیک به رهبر فرزانه انقلاب پای در خلق این حماسه خیره کننده نهاده بودند، وحدت بخش و مثال زدنی بود.
رئیس سابق دانشگاه علامه طباطبائی در جمع راهپیمایان ایلامی گفت: استکبار، صهیونیست و منافقین بر علیه ایران مثلث شومی را تشکیل داده اند و بر علیه ایران فعالیت می کنند.
حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید صدرالدین شریعتی در مصلای شهر ایلام با تقدیر از حضور گسترده مردم در این راهپیمایی با شکوه، اظهار داشت: مردم ایلام که در دوران جنگ مورد حمله های ناجوانمردانه رژیم بعثی عراق قرار می گرفتند، امروز بیش از همه درد و ناله های ملت مظلوم فلسطین و غزه را درک می کنند.
وی با بیان اینکه ایستادگی مردم ایلام در دوران جنگ، پیروزی بزرگی را برای این مردم رقم زد و اکنون مردم غزه نیز باید با ایستادگی خود پیروزی بزرگتری را رقم بزنند، افزود: حضور گسترده و کم نظیر مردم ایلام در راهپیمایی روز قدس شایسته تقدیر است.
رئیس سابق دانشگاه علامه طباطبائی با اشاره به تحولات گوناگون انقلاب از سال 42 تا کنون، یادآور شد: اگر نگاهی به گذشته داشته باشیم می بینیم که نظام مقدس جمهوری اسلامی با چه حوادث بزرگی دست و پنجه نرم کرده است.
حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید صدرالدین شریعتی با بیان اینکه مثلث شوم استکبار، صهیونیست و منافقین بیشترین توطئه ها را بر علیه ایران اسلامی رقم زده اند، تصریح کرد: این سه رکن شیطانی و نامبارک به موازات همدیگر سعی در براندازی جمهوری اسلامی داشته اند.
وی تأکید کرد: این سه عنصر نامشروع در طول تاریخ جمهوری اسلامی چه در داخل و چه در خارج به خصوص در فتنه 88 جنایات بسیاری را برنامه ریزی و اجرا کردند تا از این طریق بساط جمهوری اسلامی را به قول خودشان جمع کنند.
رئیس سابق دانشگاه علامه طباطبایی با اشاره به اینکه این عوامل در سال 88 به تمامی مقدسات توهین کردند و در روز قدس همان سال با شعار« نه غزه،نه لبنان » یادگار ارزشمند امام راحلمان را مورد حمله قرار دادند، تصریح کرد: اگر رهبری های پیامبر گونه مقام معظم رهبری و بصیرت مردم نبود، اکنون نظام اسلامی وجود نداشت.
حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید صدرالدین شریعتی خاطرنشان ساخت: مهمترین عواملی که باعث شد نظام اسلامی امروز با اقتدار در صف اول مبارزه با استکبار و صهیونیزم باشد، مردم، ولایت فقیه و اسلام هستند.
وی با تأکید بر اینکه جنگ امروز استکبار با ایران جنگ فرهنگی است، بیان داشت: توجه به مسائل فرهنگی از اهمیت ویژه ای برخوردار است، برخی می گویند مردم را نباید به زور به بهشت ببریم اما این افراد باید توجه داشته باشند که ما نیز نباید راه جهنم را برای مردم باز کنیم.
رئیس سابق دانشگاه علامه طباطبایی با بیان اینکه امروز استکبار جهانی با استفاده از ماهواره ها و جنگ فرهنگی به دنبال تغییر معانی اخلاقی، دینی و مسائل خانوادگی است، تأکید کرد: مسئولان باید در این خصوص هوشیاری لازم را داشته باشند.
گزارش‌ خبرنگاران ما حاکی است مردم شهر‌های ایوان، چوار، مهران، دهلران،، آبدانان، دره‌شهر، بدره، ملکشاهی، سیروان، چرداول، هلیلان و...، در راهپیمایی های باشکوهی اوج نفرت خود را از جنایتکاران جهان بویژه اسرائیل خونخوار و شیطان بزرگ امریکا به نمایش گذاشته اند.
 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.