اصناف نیز همانند دیگر بخش های اقتصادی کشور طی هشت سال گذشته با چالش هلی زیادی مواجه بوده است و متاسفانه برخی از مسئولان برای تحقق خواسته های خود از اصناف بهره گرفته بودند که خوشبختانه این مهم اکنون از میان رفته است و اصناف در جایگاه اصلی خود قرار گرفته است.<BR> <BR>

مرحله به مرحله حرکت خواهیم کرد/ قطار اصناف به ریل باز می گردد

رییس اتاق اصناف کشور گفت: طی سالهای گذشته قطار اصناف کشور از ریل خارج شده بود اما به مردم و بخصوص فعالان صنفی وعده خواهم داد این قطار به ریل باز خواهد گشت و در مسیر اصلی خود حرکت می کند.
علی فاضلی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا گفت: تلاش داریم برای ساماندهی اصناف کشور مرحله به مرحله و با همکاری اساتید دانشگاه حرکت کنیم چرا که معتقد هستم در صورتی که این همکاری میان اصناف و دانشگاه وجود داشته باشد چالش های به وجود امده براساس منطق و علم اقتصاد برطرف خواهد شد.
وی ادامه داد: هم اکنون جلسات خوبی را با کارشناسان اقتصادی برگزار کرده این و امیدواریم بتوانیم نتایج این جلسات را به درستی به اجرا در آوریم.
رییس اتاق اصناف یادآور شد: اصناف نیز همانند دیگر بخش های اقتصادی کشور طی هشت سال گذشته با چالش هلی زیادی مواجه بوده است و متاسفانه برخی از مسئولان برای تحقق خواسته های خود از اصناف بهره گرفته بودند که خوشبختانه این مهم اکنون از میان رفته است و اصناف در جایگاه اصلی خود قرار گرفته است.
وی افزود: خوشبختانه دولت یازدهم همکاری خوبی با اصناف داشته است اما برای رشد و توسعه اصناف نیاز است دولت مردان موانع و مشکلات به وجود آمده طی هشت سال گذشته را یک به یک از سر راه بردارند.
 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.