قدس آنلاین یزد - پلیس آگاهی استان یزد اعضای یک باند پنج نفره جعل و کلاهبرداری را دستگیر کرد.

دستگیری کلاهبرداران 37 میلیاردی در یزد

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، فرمانده انتظامی استان یزد با بیان این خبر افزود: در پی شکایت فردی مبنی بر اینکه عده ای سودجو و فرصت طلب با استفاده از سند جعلی؛ ملک وی را به متراژ 1600 متر مربع به فروش رسانده¬اند، بررسی این موضوع توسط کارآگاهان عملیات ویژه پلیس آگاهی یزد در دست اقدام قرار گرفت.
سرهنگ ایرج کاکاوند با اشاره به صحت موضوع و مبلغ بالای کلاهبرداری و درنتیجه حساسیت این موضوع خاطر نشان ساخت: کارآگاهان پلیس آگاهی یزد با تلاش و زحمات شبانه روزی بسیار زیاد توانستند افراد این باند را شناسایی و با انجام چند عملیات جداگانه آنها را دستگیر کنند.
وی مبلغ کلاهبرداری این باند را سه میلیارد و 700 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: متهمان در بازجویی های انجام شده به جعل ، کلاهبرداری و فروش مال غیر اعتراف کردند.
کاکاوند از تحویل متهمان این پرونده با دستور مقامات قضایی به زندان خبر داد و در ادامه با بیان مطالبی به شهروندان یادآور شد: اصل و یا حتی کپی اسناد و مدارک خود مانند: شناسنامه ، کارت ملی ، گذرنامه ، اسناد مالکیت زمین ، مغازه و .... را به دلایل مختلف همانند استخدام در شرکت، انجام کار اداری و فروش ملک دراختیار افراد ناشناس و غیر مطمئن قرار ندهند.
 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.