قدس آنلاین:نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان بر احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تأکید کرد و گفت: احیای امر به معروف و نهی از منکر، کشور را به مدینه فاضله تبدیل می کند.

تاکید امام جمعه اصفهان بر احیای امر به معروف و نهی از منکر

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اصفهان خاطر نشان کرد: خدایی که "سَبَقَت رحمَتُه، غَضَبه" و ذاتی رحمانی دارد، می خواهد به هر بهانه ای بندگانش را از آتش جهنم نجات دهد و شامل رحمت خود کند و به همین دلیل برخی زمان ها و مکان ها را ویژه قرار داده، تا فرصتی برای بخشش بندگان باشد، مکان هایی چون عرفات، زیر قبه امام حسین(علیه السلام) و مسجد الحرام از جمله مکان هایی است که خداوند در آنجا دعای انسان را مستجاب می کند.
آیت الله طباطبایی اظهار داشت: پرداختن به امر به معروف و نهی از منکر یک مسئله انسانی و عقلانی است و در صورت اجرایی شدن این فریضه مهم ، کشور به مدینه فاضله تبدیل می شود.
وی افزود: امام حسین(علیه السلام) می فرمایند: مگر نمی دانید به حق عمل نمی شود و از گناهان دوری نمی شود، در این حال جا دارد مؤمن بمیرد.
امام جمعه اصفهان گفت: در این زمان که کشور ما مورد هجمه دنیا قرار گرفته است، لازم است با احیای امر به معروف و نهی از منکر در همه زمینه ها، الگوی شایسته ی یک کشور اسلامی و به فرموده امام صادق (علیه السلام) زینت اهل بیت(علیهم السلام) باشیم.
وی اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر فقط به حجاب خلاصه نمی شود، بلکه اصلاح همه رذایل اخلاقی و حتی مشکلات سیستم های اداری را نیز شامل می شود.
در ابتدای این دیدار محمد علی احمدی دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اصفهان به ارائه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته پرداخت و گفت: تاکنون شورای امر به معروف و نهی از منکر 8 منطقه افتتاح و 7 منطقه دیگر در شرف راه اندازی است.
وی ایجاد ساختارهای ابتکاری و ایجاد مدیریت های جدید در سیستم ستاد احیا را از جمله اقدامات ستاد احیای شهرستان اصفهان ذکر کرد و گفت: نسخه جدید سایت راه بهشت با قابلیت های جدید طراحی و راه اندازی می شود.
گفتنی است، در این جلسه سایت راه بهشت و سایت تخصصی امر به معروف و نهی از منکر و سایت آموزش مجازی کارکنان دولت توسط نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان افتتاح و از فعالان امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اصفهان تقدیر شد.
 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.