نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری و تولیت حرم مطهر حضرت احمد ابن موسی (ع) گفت: دشمنان و بدخواهان از هر ابزار و روشی برای ضربه زدن به اسلام و مسلمانان استفاده می کنند.<BR>

عضو خبرگان رهبری:دشمنان از هر ابزاری برای ضربه زدن به اسلام استفاده می کنند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، آیت الله سید علی اصغر دستغیب، سه شنبه در خطبه های نماز عید سعید فطر در حرم مطهر شاهچراغ (ع) افزود: امروز نیز شاهد هستیم که در غزه، استکبار و صهیونیست ها که ام افساد عصر حاضر هستند چه فتنه ها به پا کرده اند.

وی ادامه داد: رژیم اشغالگر و خونریز صهیونیستی امروز در سایه حمایت استکبار و بخصوص آمریکا و سکوت مجامع بین المللی جنایاتی را مرتکب می شود که تنها از عهده چنین رژیم گرگ صفت و وحشی بر می آید.

آیت الله دستغیب اظهار کرد: رژیم جعلی و اشغالگر صهیونیستی حتی از کشتن زنان و کودکان بیگناه نیز هیچ ابایی ندارند و گناه آنها هم این است که حق خود را طلب می کنند و نسبت به غاصبان سرزمین خود معترضند.

تولیت حرم مطهر شاهچراغ (ع) ادامه داد: از سوی دیگر، تکفیری ها و عناصر داعش نیز در پوشش اسلام در مسیر منافع صهیونیست ها گام برمی دارند و با جنایت هایی که در عراق و سوریه مرتکب می شوند در حقیقت زمینه را برای رسیدن اسرائیل غاصب به اهدافش یاری می رسانند.

وی تصریح کرد: انجام این اقدامات جنایتکارانه از سوی تکفیری ها و عناصر داعش آن هم در پوشش اسلام به این دلیل است که آنها به دنبال این هستند که افکار جهان را نسبت به اسلام بدبین سازند.

آیت الله دستغیب گفت: در چنین شرایطی، مسلمانان باید اتحاد و انسجام خود را حفظ کرده و با کنار گذاشتن کدورت ها و تفرقه ها، اهداف الهی را دنبال کنند.

وی، در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی از سوی رهبر معظم انقلاب افزود: برای تحقق این شعار، هم مردم و هم مسوولان باید در عمل و اجرا در جهت تحقق فرامین و دستورات رهبری گام بردارند.

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: امروز عزم ملی از هر جهت در کشور فراهم است و ملت مسلمان ایران آماده حرکت در مسیر اهداف انقلاب اسلامی هستند اما باید با مدیریت جهادی حرکت به سمت رسیدن به اهداف بلند انقلاب با سرعت بیشتری دنبال شود.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.