۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۲
کد خبر: 231448

سردار باقرزاده در حاشیه مراسم تبادل شهدا در مرز تمرچین گفت: این آمادگی را داریم که اگر کشور کویت مایل باشد در مورد تفحص ۶۰۰ تن از مفقودین کویتی که در عراق هستند به آنها کمک خواهیم کرد.<BR>

پیشنهاد سردار باقرزاده به کویت


تسنیم: سردار باقرزاده در حاشیه مراسم تبادل شهدا در مرز تمرچین گفت: این آمادگی را داریم که اگر کشور کویت مایل باشد در مورد تفحص 600 تن از مفقودین کویتی که در عراق هستند به آنها کمک خواهیم کرد.

طبق اعلام روابط عمومی ستاد مرکزی راهیان نور در شمال‌غرب کشور، سردار باقرزاده در حاشیه مراسم تبادل پیکر شهدا در مرز تمرچین گفت: با توجه به اینکه تسلط خوبی در حوزه کاوش پیدا کردایم این آمادگی را داریم که اگر کشور کویت مایل باشد در مورد تفحص 600 تن از مفقودین کویتی که در عراق هستند به آنها کمک خواهیم کرد.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: جستجو های خوبی از جنوب کشور در مناطق فاو، مجنون و همچنین در شرق دجله داشتیم که انشاءالله در آینده نزدیک درجنوب کشور تبادل پیکرهای مطهر این شهدا را خواهیم داشت.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عبدالحسين اسکندري IR ۰۰:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۵
    0 0
    سردار قداست شهدا را با چنين اعمالي خدشه دار نکنيد. اگر چنين کاري کرديد ارزش معنوي تفحص از بين خواهد رفت و تبديل ب يک شرکت درامدزا و کارافرين براي خارجيان خواهد شد .