قدس آنلاین:مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستاییان خراسان شمالی از کسب رتبه اول در بین تمام استانهای کشور توسط استان خراسان شمالی در جذب بیمه شدگان در پنج ماهه نخست سال جاری خبر داد.<BR>

کسب رتبه اول در بین تمام استانهای کشور توسط خراسان شمالی در جذب بیمه شدگان

علیرضا اسدی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین از بجنورد، گفت: اجرای طرح ملی بیمه اجتماعی کشاورزان،روستائیان و عشایر نوید بخش سرسبزی ، امید و آرامش خاطر برای تمامی کشاورزان ، روستائیان و عشایر سراسر ایران اسلامی است.
خوشبختانه با مساعدت تمامی مسئولین در کل استان ،در بحث فرهنگ سازی بیمه اجتماعی برای جامعه هدف صندوق یعنی کشاورزان ، روستائیان و عشایر عزیز استان ، در پنج ماهه نخست امسال خراسان شمالی با افزایش حدود 8 برابری جذب بیمه شدگان نسبت به مدت مشابه در سال گذشته توانست رتبه اول کشوری را کسب کند .
وی افزود: همچنین به مناسبت گرامیداشت هفته دولت تعداد 22 حکم مستمری ازکارافتادگی و بازماندگان در طول هفته دولت به خانواده های این عزیزان اهداء می شود .
وی اظهار داشت: در خراسان شمالی تاکنون 30549 خانوار با جمعیت حدود 76427 نفر تحت پوشش صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان ، روستائیان و عشایر قرار گرفته اند که از این تعداد بیمه شده 268 خانوار بنا به دلایل مختلف از کارافتاده شده و یا سرپرست خود را از دست داده اند که در حال حاضر به خودشان یا خانواده شان حقوق ماهیانه پرداخت می گردد.
اسدی ادامه داد: تمامی کشاورزان ، روستائیان و عشایر بالای 18 سال استان (بدون محدودیت سقف سنی)که تاکنون بیمه نشده اند می توانند با مراجعه به کارگزاران صندوق (دهیاریها – شرکتهای تعاونی تولید روستایی و عشایری در سطح دهستانهای استان ) نسبت به پوشش بیمه ای تامین اجتماعی خود و خانواده هایشان اقدام کنند تا بتوانند از یارانه بیمه ای دولت که صرفاً به کشاورزان ، روستائیان و عشایر تعلق می گیرد بهره مند شوند .
انتهای خبر/.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.