ساری – خبرنگار قدس آنلاین : مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از برگزاری مراسم اختتامیه نهمین جشنواره سراسری نامه ای به امام رضا (ع) با حضور 5 خدام از اعضای کاروان "زیر سایه خورشید" آستان قدس رضوی در 13 شهریورماه در سالن سلمان هراتی مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد خبر داد.

برگزیدگان نهمین جشنواره سراسری نامه ای به امام رضا(ع) فردا تجلیل می شوند

حجت الاسلام عباسعلی ابراهیمی در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی به دریافت 108 هزار نامه اشاره نمود و افزود : جشنواره در 4 رده سنی برگزار و در مجموع از 35 برگزیده تجلیل خواهد که از این میان 3 برگزیده نگارش نامه را به زبان مازندرانی انجام داده اند .
وی با اشاره به اینکه نامه های فراوانی در سطح فراملی از کشورهایی چون چین ، ژاپن ، پاکستان و افغانستان به دبیرخانه ارسال شده است ، یاداور شد : از زائران عراقی که با پای پیاده به سمت حرم امام رضا (ع) می رفتند نیز نامه دریافت شده است .
مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه نامه های برگزیده در کتابی تحت عنوان " نجوای دل " منتشر و در روز اختتامیه توزیع خواهد شد ، اضافه نمود : اکران فیلم با موضوع امام رضا(ع) ، چاووشی خوانی و برپایی نمایشگاه از برنامه های جنبی اختتامیه نهمین جشنواره است .
حجت الاسلام ابراهیمی افزود : همچنین از دانش آموزان مدرسه "سعادت " تالش که تحت عنوان کوچکترین مدرسه جهان به امام رئوف نامه نوشتند ، تجلیل خواهد شد .
وی در رابطه با سوال خبرنگارما مبنی بر عدم حضور کاروان رضوی "زیر سایه خورشید" در مازندران طی سالهای گذشته ، گفت : سالهای قبل نیز تقاضای حضور کاروان رضوی را اعلام نموده بودیم که میسر نشده بود .
 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.