محسنی اژه‌ای با تاکید بر اینکه قدرت خداوند متعال در حماسه ۹ دی تجلی یافته است، گفت: این روز متعلق به خداوند متعال بوده چراکه به برکت عنایات الهی فتنه بزرگی از سر ملت رفع شده است.

قدرت خداوند متعال در فتنه ۸۸ تجلی یافت

به گزارش قدس آنلاین به نقل از نسیم آنلاین، حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای امشب در سومین نشست از سلسله نشست‌های بصیرتی بسیج مدرسه علمیه معصومیه که به مناسبت گرامیداشت سالروز خلق حماسه 9 دی در سالن اجتماعات این مدرسه علمیه برگزار شد، با بیان اینکه خداوند متعال در قرآن کریم به خداباوری انسان‌ها تاکید کرده است، اظهار کرد: قدرت خداوند متعال بر همه چیز سلطه دارد و اگر این قدرت و وعده او ایمان آورده و حدود الهی را رعایت کردیم مورد عنایت و نصرت پروردگار جهانیان قرار می‌گیریم و گناهانمان با انجام توبه بخشوده می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه قدرت خداوند متعال در حماسه 9 دی تجلی یافته است، اضافه کرد: این روز متعلق به خداوند متعال بوده چراکه به برکت عنایات الهی فتنه بزرگی از سر ملت رفع شده است.

معاون اول قوه قضائیه خاطرنشان کرد: انتخابات سال 88 یکی از کم‌نظیرترین انتخابات بوده که با حضور سلایق مختلف مردم و به صورت آزاد برگزار شد اما افرادی که در این انتخابات رای نیاوردند به دنبال ابطال آن بودند.

وی با اشاره به اینکه افراد شکست خورده در انتخابات 88 رای نیاوردن را عامل اصلی تقلب می‌دانستند، تصریح کرد: یکی از نامزدهای که اکنون در حصر است کاهش رای خود نسبت به انتخابات دوره گذشته را عامل تقلب دانست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.