جهاد دانشگاهی با صدور بیانه‌ای به مناسبت فرا رسیدن سالروز حماسه نهم دی‌ تاکید کرد: حماسه ۹ دی سدی در برابر فتنه‌انگیزی استکبار و دشمنان انقلاب بود.

حماسه ۹ دی سدی در برابر فتنه‌انگیزی استکبار و دشمنان انقلاب بود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از نسیم آنلاین، جهاد دانشگاهی با صدور بیانه‌ای به مناسبت فرا رسیدن سالروز حماسه نهم دی، بر لزوم حفظ ارزش‌های اسلامی، همدلی و وفاق ملی و نیز ضرورت هوشیاری و بصیرت در برابر دشمنان تأکید کرد.

متن بیانه صادر شده به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

فتنه‌ها، تحریم‌ها، جنگ‌ها و فشارهای نظام استکبار و دشمنان اسلام، واکنش آنان به آرمان‌ها و معیارهای والای نهضت اسلامی مردم ایران است که مدت هاست از جغرافیای سیاسی کشور فراتر رفته و پایه‌های نظام‌های باطل و استکباری را در سراسر جهان متزلزل نموده است.

در این میان، گاه دشمنان با برنامه ریزی های پیچیده و جنگ نرم و با بهره گیری از غفلت عناصر داخلی، مشروعیت این مرکز ثقل آرمان های الهی را هدف قرار می دهند که اگر هوشیاری و بصیرت در میان نباشد قطعاً خدشه به وحدت ملی و یکپارچگی ملت و مسئولان و تهدید جدی بنیان جمهوری اسلامی ایران را در پی خواهد داشت.

فرصت انتخابات سال 88 و قطب بندی ایجاد شده در ایام تبلیغات، دشمن را به پیاده کردن طرح شوم خود امیدوار ساخت، اما این بار نیز ملت منسجم و بصیر ایران، دفاع از ارزش ها و حفظ اقتدار کشور را بر تمایلات گروهی و حزبی ترجیح داد و برای خنثی سازی توطئه دشمنان جانانه به میدان آمد.

حماسه نهم دی ماه 88 سد محکمی شد که بندبند آن در سایه الطاف الهی، رهبری هوشمندانه و با صلابت رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) و پشتیبانی ملت بزرگ ایران شکل گرفت.

در آستانه سالروز این حماسه بزرگ، بار دیگر بر همدلی، وفاق ملی و آمادگی برای جانفشانی در راه دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی تاکید نموده و از خداوند متعال مسألت می‌نماییم که همواره ملت مقتدر و مظلوم ایران را در برابر دشمنی ها حفظ و با عزت و سربلندی به سرمنزل مقصود رهنمون سازد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.