شهرکرد-نماینده ولی فقیه در استان چهار محال و بختیاری طی پیامی به مناسب درگذشت آیت الله رفسنجانی بیان کرد: دست‌های مرموزی در تلاش بود تا وی را در مقابل نظام و رهبری قراردهد اما کیاست و هوشیاری آن مرحوم اجازه میدان داری به خناسان را نداد و قطعاً خدمات او در دوران‌های مختلف در اذهان عمومی و در عرصه‌های انقلاب ماندگار است.

دست های مرموزی سعی داشت تا آیت الله هاشمی را مقابل نظام قرار دهد

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام محمد علی نکونام، با صدور بیانیه ای ارتحال رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت و افزود: خبر تأسف‌بار ارتحال مرحوم آیت الله آقای حاج شیخ  اکبرهاشمی‌_رفسنجانی منتشر شد و موجب تأثر و تألم گردید. این شخصیت بزرگ ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف و در شکل‌گیری انقلاب اسلامی و در تداوم بخشیدن به این چراغ نورانی نقشی پررنگ ایفا کرد. 

امام جمعه شهر کزد بیان کرد: در دوران حضرت امام یاری دیرین و وفادار برای امام راحل، و در دوران رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای «دامه ظله» چهره‌ای وفادار و پشتیبان برای رهبری و نظام اسلامی بود. 

وی در پیام خود عنوان کرد: دست‌های مرموزی در تلاش بودند تا او را در مقابل نظام و رهبری معظم قراردهند اما کیاست و هوشیاری آن مرحوم اجازه میدان داری به خناسان نداد. قطعاً خدمات او در دوران‌های مختلف در اذهان عمومی و در عرصه‌های انقلاب ماندگار است.

وی در پیام خود نوشت: خدای‌متعال او را غریق دریای رحمت داشته و در جوار رحمت واسعه‌اش قرار دهد. این مصیبت را به مقام معظم رهبری و به ملّت عظیم‌شأن ایران اسلامی تسلیت می‌گویم و صبر أجر برای صاحبان مصاب مسئلت دارم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.