رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: یک سارق حرفه ای بعد از دستگیری در عملیات پلیس استان، به پنج فقره سرقت کامیون و کفی در استان های قم، همدان و مرکزی اعتراف کرد.

سارق حرفه‌ای خودروهای سنگین دستگیر شد/اعتراف به سرقت در سه استان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، سیدنورالدین حسینی اظهار داشت: مدتی پیش گزارش سرقت یک دستگاه   کامیون کشنده هوو به مرکز فوریت های پلیس اعلام شد و با توجه با اینکه وقوع این گونه سرقت ها در استان بی سابقه بود، بلافاصله پلیس آگاهی بررسی موضوع را آغاز کرد.

وی افزود: با شروع تحقیقات کارآگاهان پلیس و جمع آوری مدارک لازم، نشانه هایی از سارق که ساکن یکی از استان های غربی بود به دست آمد و بلافاصله با هماهنگی مرجع قضایی تیمی از ماموران انتظامی به محل سکونت متهم اعزام شدند.

حسینی بیان کرد: ضمن انجام مراقبت های نامحسوس، مشخص شد که این فرد مخفیگاه دیگری را برای پنهان شدن در نظر گرفته و سرانجام این متهم در شهر اراک شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی تصریح کرد:‌ در ابتدا فرد دستگیر شده منکر نقش خود در سرقت ها شد ولی در مواجهه با اسناد و دلایل موجود لب به اعتراف گشود و به سرقت یک دستگاه کامیون کشنده هوو از شهرستان اراک و چهار دستگاه کامیون و کفی از استان های قم و همدان اعتراف کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.