آمل - معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران از کنترل بیماری آنفلوانزای پرندگان در استان خبر داد و گفت: مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

بیماری آنفلوانزای پرندگان در مازندران کاملا کنترل شده است

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا یونسی بابیان اینکه آنفلوانزا در چند نقطه استان مازندران مشاهده شد، افزود: در چند روستا، اردک و مرغ بومی با واگیری به بیماری آنفلوانزا مشاهده شد که سریعاً شناسایی و معدوم‌سازی شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با اشاره به اینکه هرجایی دامپزشکی احتمال منشا بیماری بداند کنترل می‌کند، افزود: این بیماری را باید در مبدأ کنترل کرد تا شیوع بیماری افزایش پیدا نکند و در حال حاضر این بیماری کاملاً کنترل و مشکلی در مازندران نداریم.

رئیس ستاد انتخابات مازندران با اشاره به فرآیند انتخابات از ابتدا تا پایان برگزاری انتخابات بیان کرد: فرمانداران و بخشداران در حال آموزش هستند تا ابزار، امکانات، نیازمندی‌های انتخابات فراهم شود.

یونسی بابیان اینکه مشارکت مردم مازندران در انتخابات دوره‌های قبل نسبت به دیگر استان‌ها بیشتر بود، افزود: با حضور پرشور مردم، انتخابات شایسته‌ای را برگزار کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با تأکید بر اینکه تحت هیچ شرایطی به نام داوطلب کاندید در شورای اسلامی شهر و روستا تبلیغات انجام دهند، افزود: بر اساس قانون حتی کسی شایعه بر داوطلبی کاندید شورای شهر و روستا است، تبلیغاتی انجام دهند، خلاف قانون است و برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

یونسی ادامه داد: تبلیغات زمان دارد و بعد تأیید صلاحیت، کاندیدا بر اساس قانون، طبق زمان‌بندی مشخص می‌توانند شروع به تبلیغات کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.