مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: ایران ظرفیت بالایی برای حضور در بازارهای بین‌المللی دارد و این موضوع موجب کسب تجربه، اعزام نیروی کارآمد و افزایش تعامل بین کشورها می‌شود.

ایران ظرفیت بالایی برای حضور در بازارهای بین‌المللی دارد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، رسول سرائیان ظهر پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان زنجان افزود: وضعیت ارتباطات و اطلاعات در استان زنجان مطلوب است و در این زمینه مشکلی در این استان وجود ندارد.

وی اظهار کرد: اطلاعات تمام دستگاههای اجرایی به فیبر نوری متصل شده اند و اگر دستگاهی از لحاظ زیر ساخت فیبر نوری نیازمند باشد ما تمهیدات و زیر ساخت لازم را فراهم می کنیم.

مدیر عامل شرکت مخابرات گفت:پیش‌بینی شده تا پایان ۹۶ در حوزه شبکه ملی اطلاعات نیازهای اپراتورها در استان زنجان تامین شود و  این اطلاعات تا فاز ۴ تامین شده و آماده تحویل خواهد بود.

سرائیان تاکید کرد: ایران ظرفیت بالایی برای حضور در بازارهای بین‌المللی دارد و این موضوع موجب کسب تجربه وافزایش تعامل و اعزام نیروی کارآمد بین کشورها می‌شود.

وی به دستاوردهای برجام اشاره کردو گفت: بعد از برجام فضای لازم برای تعامل بیشتر در فضای بین‌المللی برای شرکت مخابرات فراهم شده است.

مدیرعامل مخابرات ایران تاکید کرد: حضور شرکت‌های ایرانی در نمایشگاه‌های بین‌المللی می‌تواند موجب ارتقای جایگاه ایران در زمینه خدمات فنی و مهندسی شود.

سرائیان تصریح کرد: با توسعه اپراتورها امکان ایجاد فضای رقابتی در بین آن‌ها فراهم می‌شود و توسعه فعالیت‌های اپراتورها موجب خیر و برکت برای مردم می‌شود.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران ابراز کرد: ظرفیت‌های بالای خدمات فنی و مهندسی در ایران فراهم شده و این امر  اهمیت صدور خدمات فنی و مهندسی در حوزه اجرایی در کشورهایی که همکاری بیشتری با ایران دارند را بیشتر می کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.